Fantastic Beasts 2 در شهر پاریس جریان خواهد داشت

4 November 2016 - 11:00

با تنها چند هفته فاصله تا اکران Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها»، اخبار جدید پیرامون این فرنچایز کماکان در حال انتشار است. ابتدا از این موضوع مطلع شدیم که به جای ساخت سه فیلم، با توجه به صحبت‌های جی‌کی رولینگ در مورد نیاز و قلمرو موجود، پنج فیلم در این دنیا ساخته خواهد شد. بعد از آن، ازرا میلر (Ezra Miller) بازیگر نقش کردنس در فیلم، در مورد ارتباط این فرنچایز با فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows «هری پاتر و یادگاران مرگ» توضیح داد و مهر تاییدی بر روی شایعات موجود پیرامون آن زد: این فرنچایز در نهایت تمرکز خود را بر روی به قدرت رسیدن جادوگر تاریک، گریندل‌والد قرار خواهد داد. طرفداران هری پاتر می‌دانند که دامبلدور ابرچوب‌دستی را در نبردی مشهور از چنگال او خارج می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع خود به تنهایی کافی است که علاوه بر فیلم اول، چهار فیلم دیگر نیز در این دنیا ساخته‌شود. همنین اخیرا نیز خبر پیوستن جانی دپ (Johnny Depp) به جمع بازیگران این فرنچایز سر و صدای زیادی را به وجود آورده‌است، حتی این شایعه نیز وجود دارد که او در Fantastic Beasts and Where to Find Them حضوری بسیار کوتاه خواهد داشت (نمایی از پشت). ولی سوال اصلی این است که او نقش چه کسی را بازی خواهد کرد؟ در حال حاضر شایعه‌ای بسیار قوی در مورد این قضیه وجود دارد که نشان می‌دهد او نقش گریندل‌والد را خواهد داشت و این موضوع قطعا منطقی به نظر می‌رسد. حال نیز خبری جدید پیرامون مکان وقوع اتفاقات دنباله این فیلم منتشر شده‌است.

فیلم اول در شهر نیویورک و در سال ۱۹۲۶ جریان دارد، جایی که گریندل‌والد برای اولین بار تلاش برای رسیدن به قدرت را از آنجا آغاز می‌کند. با این وجود، طبق گزارش منتشر شده توسط مجله امپایر (توسط Digital Spy) دیوید ییتس (David Yates) کارگردان فیلم، مکان وقوع اتفاقات فیلم دوم را شهر پاریس معرفی کرد. ییتس همچنین به این موضوع اشاره کرد که این دنباله بسیار جاه طلبانه خواهد بود. خبر تغییر مکان فیلم دوم با صحبت‌های قبلی ییتس در جریان نشست پرسش و پاسخ پیرامون فیلم همخوانی دارد:

در ادامه ماجراجویی‌هایش، ما نیوت را در یک شهر بزرگ دیگر خواهیم دید. قرار است ازشهر نیویورک خارج و به شهری کاملا متفاوت برویم. [جی‌کی رولینگ] از هم اکنون فیلم‌نامه را نوشته‌است و واقعا باید بگویم که به اندازه فیلم اول خارق‌العاده و جادویی است، ولی کاملا متفاوت.

fantastic-beasts-and-where-to-find-them-main-cast

تا به این لحظه، نام کشور فرانسه تنها یک بار در دنیای جادوگری به میان آمده‌است، آن هم جایی که شخصیت فلور دلاکور از طرف مدرسه بوباتنز (Beauxbatons) در مسابقات سه گانه جادوگری شرکت کرد. با این وجود در مجموعه کتاب‌های هری پاتر می‌خوانیم که گریندل‌والد در اکثر نقاط اروپا وحشت می‌آفریند. به عنوان جادوگری جوان، او در مدرسه دارم‌استرنگ (Durmstrang) تحصیل می‌کند، مدرسه‌ای که در کتاب Harry Potter and the Goblet of Fire از آن نام برده می‌شود، ولی او از آن مدرسه اخراج می‌شود، جایی که آزمایشات تاریک او از کنترل مسئولان مدرسه خارج می‌شود. برای مدت زمان کوتاه، گریندل‌والد در دهکده Godric’s Hollow در کنار عمه خود باثیلدا بگشات (Bathilda Bagshot) زندگی می‌کند، شخصیتی که طرفداران دنیای هری پاتر هم از طریق کتاب و هم از طریق فیلم با او آشنایی دارند. از آنجا بود که او اتحاد خود را با دامبلدور به وجود می‌آورد، اگرچه آنها به زودی از یکدیگر جدا می‌شوند و گریندل‌والد به سمت هدف خود برای نابودی دنیای جادوگری راهی می‌شود، هدفی که در نهایت یکی از معروف‌ترین دوئل‌های تاریخ جادوگری را بین او و دامبلدور به وجود می‌آورد.

این که پاریس چگونه در این اتفاقات جای می‌گیرد موضوعی نامشخص است چرا که دوره زمانی این دنباله هنور مشخص نشده‌است؛ امکان دارد اتفاقات دنباله یک ماه پس از فیلم اول باشد یا سال‌ها با آن فاصله داشته‌باشد. همچنین این موضوع نیز تایید نشده‌است که آیا ادی ردمین (Eddie Redmayne) برای بازی در نقش نیوت اسکمندر به این فیلم باز خواهد گشت یا خیر. در جریان اتفاقات بین دامبلدور و گریندل‌والد هیچ نامی از نیوت به میان نیامده‌است ولی شاید رولینگ بخواهد داستان او را به نحوی که حتی نمی‌توان تصور کرد، با اتفاقات ذکر شده پیوند دهد. در حال حاضر این موضوع را می‌دانیم که با وجود اینکه فیلم اول قرار است ماجراجویی‌های نیوت را به نمایش بگذارد ولی در نهایت، این فرنچایز به طور کلی قرار است داستان گریندل‌والد و دامبلدور را نقل کند.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.