باکس‌آفیس هفتگی: Little Women و Uncut Gems پرفروش‌های تعطیلات کریسمس

30 December 2019 - 15:45

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker محصول دیزنی، برای دومین هفته صدرنشین جدول فروش آخر هفته شد در حالیکه فیلم‌های تازه اکران شده‌ای مانند Little Women محصول سونی و انیمیشن Spies in Disguise محصول فاکس، فراتر از حد انتظار و بالاتر از Uncut Gems، علی‌رغم اکران گسترده‌اش، ظاهر شدند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Star Wars: The Rise Skywalker با فروش ۷۲ میلیون دلاری‌اش در هفته دوم افت ۵۹ درصدی داشت و فروش داخلی فیلم بعد از ده روز به ۳۶۱ میلیون دلار رسید. این افت بیشتر از آنچه بود که انتظار می‌رفت. گرچه بهتر از افت ۶۷٫۵ درصدی The Last Jedi در هفته دوم است.

این فیلم در بازار بین‌المللی ۹۴.۳ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش بین‌المللی‌اش ۳۶۳ میلیون دلار شد و مجموع فروش کل فیلم به ۷۲۵ میلیون دلار رسید. این فیلم هفته آینده در ویتنام اکران می‌شود.

فیلم Jumanji: The Next Level محصول سونی، در رده دوم با فروش ۳۵.۵ میلیون دلار ظرف سه روز، قرار‌ گرفته و در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۳ درصدی داشته و ۱۷۵ میلیون دلار فروش داخلی‌اش شده و در بازار بین‌المللی ۶۱.۶ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروش بین‌المللی‌اش ۲۹۶ میلیون دلار و مجموع فروش کل فیلم ۴۷۲ میلیون دلار شود.

در رده سوم فیلم جدید و تازه اکران شده Little Women محصول سونی قرار دارد که جدیدترین بازگویی داستان کلاسیک لوییزا می الکات (Louisa May Alcott) به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig) است. این فیلم با بازی سیروشا رونان (Saoirse Ronan)، اما واتسون (Emma Watson)، فلورنس پو (Florence Pugh) و الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen) توانست ۲۹ میلیون دلار ظرف ۵ روز بفروشد. عملکرد فیلم بسیار بالاتر از حد انتظار سونی است که فیلم‌هایش طی پنج روز ۱۶-۱۷ میلیون دلار می‌فروشند. این فیلم امتیاز -A سینما اسکور از مخاطبین دریافت کرد و ۷۰ درصد مخاطبین خانم و ۷۱ درصد ۲۵ سال و بالاتر داشتند.

فیلم زنان کوچک در بازارهای بین‌المللی انگلیس و اسپانیا اکران شده و به ترتیب ۴.۶ و ۱.۶ میلیون دلار فروخته و به میانگین فروش ۶.۳ درست یافته است. این فیلم اول ژانویه در استرالیا و فرانسه، نهم ژانویه در برزیل و ایتالیا، ۲۴ ژانویه در مکزیک، ۳۰ ژانویه در آلمان و روسیه اکران می‌شود.

اکران‌های هفته آینده:

هفته آینده شاهد اکران گسترده The Grudge محصول سونی در بیش از ۲۵۰۰ سینما هستیم.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.