سریال Falcon & Winter Soldier: اشاره به جزیره‌ای در دنیای ایکس من در تصویر پشت صحنه

30 December 2019 - 19:00

تصویر پشت صحنه جدید از سریال The Falcon and the Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستان» به دنیای ایکس من اشاره دارد. در این سریال آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) دوباره در نقش سابق خود از دنیای سینمایی مارول حضور دارند. بازیگران نقش مکمل سریال هم امیلی ون‌کمپ (Emily VanCamp) در نقش شارون کارتر، دنیل برول (Daniel Brühl) در نقش بارون زیمو و وایت راسل (Wyatt Russell) در نقش مامور آمریکایی هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

The Falcon and the Winter Soldier اولین سریال مارول است که از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. پس از آن سریال‌های WandaVision «وانداویژن» و Loki «لوکی» پخش می‌شوند.

به تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه این سریال منتشر شده که به جزیره مادریپور اشاره دارند که در کامیک‌های ایکس من نقش مهمی دارد. اگرچه در این تصاویر هیچ بازیگری حضور ندارد، اما نماد جزیره مادریپور را می‌بینیم.

در کامیک‌ها، مادریپور جزیره‌ای در جنوب شرقی آسیاست که پایتخت آن بین بالاشهر و پایین شهر تقسیم شده است. شخصیت‌های مهم ایکس من که در این جزیره ساکن بوده‌اند شامل مگنتو، بیست (هیولا) و سایکلاپس هستند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.