تریلر سوم فیلم Sing منتشر شد

23 November 2016 - 19:30

برای رسیدن به رویاهایتان چقدر تلاش می‌کنید؟ آیا توانایی این را دارید که با کنار زدن منفی باف‌ها به آن چیزی که همیشه آرزویش را داشتید برسید؟ این سوال‌های اصلی انیمیشن Sing «بخوان»، ساخته‌ی گارث جنینگز (Garth Jennings) است، انیمیشنی موزیکال که قصد دارد روند مثبت این ژانر در سال ۲۰۱۶ را ادامه دهد. تریلری تازه از این انیمیشن به تازگی منتشر شده‌است و به طور قطع شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

از همان لحظه شروع مشخص است که Sing در مقایسه با دیگر انیمیشن‌ها از فضایی عمیق‌تر و پخته‌تر بهره می‌برد و دیدگاهی بزرگسالانه به اتفاقات فیلم دارد. به هر حال می‌توان گفت که Sing به نوعی نسخه انیمیشن فیلم ۸ Mile است که در آن حیوانات با هم رقابت دارند. با اینکه در تریلر دیالوگ‌های امیدوار کننده و کمدی بسیاری می‌بینیم ولی در عین حال می‌توانیم شاهد موضوعات جدی و بحث برانگیز نیز باشیم. Sing در هسته خود از ایده فرصت طلبی، استعداد و کشش افراد برای دنبال کردن رویاهایش بهره می‌برد. تریلر خود به تنهایی شباهت‌هایی بسیار به انیمیشن موفق امسال Zootopia «آرمان‌شهر حیوانات» دارد و این خود موضوع مثبتی است؛ هر دو به ظاهر در داستان اصلی خود از مفهوم و ایده‌ای پخته استفاده و آنها را به زیبایی در دنیای رنگانگ و زیبای حیوانات دوست داشتنی تزریق می‌کنند. این روش باعث القای حس رضایت هم به مخاطب کم سن و سال و هم سینما دوستان پس از مشاهده آن می‌شود.

در کنار کارگردانی خوب جنینگز، Sing از مجموعه‌ای از بازیگران عالی برای صداپیشگی شخصیت‌هایش بهره می‌برد. فیلم همچنین قرار است گلچینی از آهنگ‌های زیبا را با صدای جان سی‌رایلی (John C. Reilly)، نیک کرول (Nick Kroll)، ریس ویدرسپون (Reese Witherspoon) و سث مک‌فارلین (Seth MacFarlane) معرفی کند. به طور قطع Sing از نظر وجود استعداد مشکل ندارد و امید بسیاری وجود دارد که این استعدادها باعث به وجود آمدن اثری ماندگار در دنیای انیمیشن‌ها شوند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Sing در تاریخ ۱ دی ماه امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.