تصاویر جدیدی از فیلم Bill And Ted Face The Music منتشر شد

3 January 2020 - 23:00

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ فیلم Bill And Ted Face The Music «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» است که در آن کیانو ریوز (Keanu Reeves) و الکس وینتر (Alex Winter) دوباره در نقش سابق خود حضور دارند. حالا تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم بیل و تد برای انجام ماموریت خود تنها نیستند، بلکه دختران آن ها بیلی (با بازی بریجت لاندی پین (Brigette Lundy-Paine)) و تیا (با بازی سامارا ویوینگ (Samara Weaving)) هم به آن‌ها کمک می‌کنند. آن‌ها در این فیلم باید یک موسیقی پیدا کنند که می‌تواند کل دنیا را نجات دهد. در یکی از تصاویر بیل و تد را می‌بینیم که در یک گاراژ با دختران خود صحبت می‌کنند. در تصویر دیگر ریوز، وینتر و بیل کورسو (Bill Corso) طراح گریم فیلم را می‌بینیم که در کنار باجه تلفن معروف این فرنچایز حضور دارند.

نکته جالب درباره این فیلم ظاهر همچنان جذاب و جوان ریوز و وینتر است، انگار این تصاویر فقط پنج سال پس از فیلم قبلی که ۳۰ سال پیش اکران شد گرفته شده‌اند. گویا این دو نفر آماده هستند تا خیلی راحت دوباره وارد دنیای جذاب بیل و تد شوند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.