ساخت فصل سوم سریال You تایید شد

4 January 2020 - 12:00

باعث خوشحالی است که سریال You «تو» در تعطیلات سال جدید میلادی دوباره به نتفلیکس برگشت. وقتی سال گذشته این سریال برای اولین بار از نتفلیکس پخش شد، کسی فکرش را نمی‌کرد به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این سرویس استریم تبدیل شود. اما پس از پخش فصل دوم، طرفداران به شدت منتظر سفارش فصل سوم سریال توسط نتفلیکس بوده‌اند و حالا پن بدجلی (Penn Badgley) رسما تایید کرده فصل سوم ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بدجلی که در سریال You نقش جو را بازی می‌کند، طی یک مصاحبه در حال صحبت درباره اتفاقاتی بود که پس از نقطه اوج فصل دوم خواهد افتاد که ساخت فصل سوم را لو داد (خطر لو رفتن داستان فصل دوم):

دلیلی برای این وجود داره که مردها چنین رفتاری دارن و زن‌ها این‌طور نیستن. این دلیلش چیه؟ نمیدونم. برای همین لاو دقیقا مثل جو نیست و باهاش فرق داره. اون مثل جو یک قاتل خونسرد نیست. فکر کنم توی فصل سوم …

بدجلی وقتی متوجه شد بیشتر از چیزی که باید بگوید صحبت کرده سریعا حرف خودش را قطع کرد. وقتی مصاحبه کننده به او فشار آورد تا ساخت فصل سوم را تایید کند، او اشتباه خودش را انکار کرد:

نمیدونم. من واقعا هیچ چیزی درباره فصل سوم نمیدونم. راستشو بخوای واقعا نمیتونم بگم. منظورت اینه که غیررسمی بگم؟ چون من کسی نیستم که بخوام رسما چیزی رو تایید کنم.

نتفلیکس هنوز رسما ساخت فصل سوم You را تایید نکرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.