مجموعه‌ی Raising Dion برای فصل دوم تمدید شد

4 January 2020 - 15:00

پس از قرار گرفتن در بین ۱۰ مجموعه برتر محبوب Netflix، درام ابرقهرمانی Raising Dion برای فصل دوم بازخواهد گشت. این خبر روز گذشته توسط ویدیویی که در آن نقاش سنگالی یعنی بو بو (Bou Bou) تصویری را از شخصیت‌های اصلی سریال یعنی نیکول که توسط آلیشا وینرایت (Alisha Wainwright) و دیون که توسط بازیگر تازه‌کار جازایا یانگ (Ja’Siah Young) ایفا می‌شوند، می‌کشد اعلام شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارول باربی (Carol Barbee) به‌عنوان شورانر مجدداً برای فصل دوم که شامل هشت قسمت یک ساعته است، بازخواهد گشت. مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) که در فصل نخست حضور پیداکرده بود، تهیه‌کنندگی اجرایی فصل دوم مجموعه را در کنار کنی گودمن (Kenny Goodman)، کیم راث (Kim Roth)، دنیس لئو (Dennis Liu) و چارلز دی. کینگ (Charles D. King) از MACRO انجام خواهد داد.

فصل اول Raising Dion ماه اکتبر بر روی نتفلیکس قرار گرفت. این مجموعه داستان نیکول که پس از مرگ همسرش مارک (با بازی جوردن) به‌تنهایی فرزندشان دیون را بزرگ می‌کند را دنبال می‌کرد. داستان سریال وقتی از دیگر درام‌هایی که راجع به مادرانی تنها که مجبور هستند به‌تنهایی فرزند خود را بزرگ کنند متفاوت می‌شود که دیون شروع به بروز دادن توانایی‌های مرموز شبه ابرقهرمانی می‌کند. اکنون نیکول باید توانایی‌های پسرش را به همراه دوست صمیمی مارک یعنی پت با بازی جیسون ریتر (Jason Ritter) مخفی و از دیون در مقابل آنتاگونیست‌هایی که سعی در سوءاستفاده از او دارند محافظت کند. همه‌ی این‌ها درزمانی اتفاق می‌افتد که او سعی در پیدا کردن منشأ توانایی‌های پسرش دارد.

علاوه بر اینکه این سریال در بین ۱۰ مجموعه‌ی برتر محبوب نتفلیکس قرار داشت، Raising Dion رتبه‌ی اول محبوب‌ترین مجموعه‌ی کودک و خانواده از نگاه استریمرها طی سال گذشته را از آن خود کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.