اکران مردمی فیلم سینمایی جان دار در پردیس سینمایی کوروش

7 January 2020 - 11:34

فیلم سینمایی جاندار فیلمی است به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری که کار تهیه کنندگی این اثر را کامران مجیدی برعهده داشته و همچنین کار نوشتن فیلمنامه و نویسندگی این اثر سینمایی نیز بر عهده کارگردانان این فیلم و همچنین به طور مشترک با محمد داوودی بوده است. تمامی مراحل ساخت و تولید این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۷ انجام شده است.

 فیلم سینمایی جان دار با هنرنمایی فاطمه معتمد آریا برای اولین بار نمایش خود را در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر داشته و پس از شرکت در این دوره از جشنواره فیلم فجر، مورد استقبال مخاطبان و داوران قرار گرفت و در پایان نیز نامزد بهترین فیلم در بخش نگاه نو شده بود.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند به ترتیب زیر است:

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی‌ شادمان، گیتی قاسمی، محمد علی محمدی، امیر احمد قزوینی و جواد عزتی

 در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

در شب عروسی اسما یکی از خواستگاران سابق او که نامش مسعود است، او را آزار می‌دهد و تهدید به بهم ریختن مراسم عروسی او می‌کند اما در این درگیری مسعود به دست جمال برادر اسما کشته می‌شود و داستان این طور ادامه پیدا می کند.

به خدا اگر یک بار دیگر بپرسید شام چیه یا شام چی شد یا اصلا چرا نمیرسه همین وسط خودمو دار میزنم!

به گزارش سینما فارس، مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی جان دار در پردیس سینمایی کوروش برگزار گردید و عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی در این سینما حضور پیدا کردند و در کنار طرفداران خود عکس یادگاری گرفتند و در چند سانس در کنار مخاطبان به تماشای فیلم سینمایی جان دار نشستند.

دو مهمان ویژه ای که در این مراسم حضور داشتند فاطمه معتمد آریا و حامد بهداد بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شدند.

البته پیشتر اعلام کرده بودند که به جز این دو بازیگر اصلی، گیتی قاسمی، محمد علی محمدی، علی شادمان و امیر احمد قزوینی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

برای مشاهده گزارش تصویری سینما فارس، گالری تصاویر این اکران خصوصی را می‌توانید در پایین صفحه مشاهده فرمایید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.