تریلر دوم Wonder Woman: شگفت‌انگیز، قدرت، شجاعت

5 November 2016 - 18:05

با وجودی که دنیای گسترده سینمایی DC شروع خوبی را تجربه‌ نکرده است، اما بسیاری به فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» امید فراوانی دارند. واندرومن طرفداران بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان به کمیک‌‌ها دارد و همین امر باعث شده این ابرقهرمان DC، یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان شود. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

چندی پیش‌ دو تصویر از این فیلم لو رفت که به نظر می‌رسید مربوط به بخش ویرایش تریلر این فیلم بوده است. آن دو تصویر، این امید را به ما داد که به زودی تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» مشاهده کنیم. اکنون این خواسته‌ی ما محقق شده است. تریلر جدید این فیلم همچون اولین تریلر آن که در نمایشگاه سان‌دیگو کامیک‌کان منتشر شد، بسیاری هیجان انگیز و نوید بخش یک فیلم قوی و جذاب است. این تریلر سکانس‌های بسیاری را از دایانا در نبرد و همچنین سکانس‌های جدید و جالبی از محل زندگی دایانا یعنی Themyscira نمایش داد.

ماجراجویی دایانا از جایی شروع می‌شود که سربازی با نام استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) را در ساحلی در منتطقه زندگی خود پیدا می‌کند. این ملاقات و درخواست استیو ترور از دایانا برای کمک، باعث می‌شود که او سرزمین خود را ترک کرده و به یاری انسان‌ها بشتابد.

به عنوان اولین فیلم با محوریت یک ابرقهرمان زن، اولین فیلم واندرومن و همچنین فیلم ابرقهرمانانه بعدی شرکت DC پس از شکست جوخه انتحار و بتمن و سوپرمن که هر دو با نقدهای منفی مواجه شدند، فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند. با این وجود، نمایش‌های فیلم نشان داده‌اند که می‌توانیم از همین حالا به فیلم امید داشته باشیم و شاهد یک فیلم قوی درباره‌ی ابرقهرمان زن DC باشیم.

همچنین شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.