دنیس هیزبرت به فصل آخر سریال Lucifer پیوست

7 January 2020 - 12:00

به گزارش سایت خبری EW دنیس هیزبرت (Dennis Haysbert) بازیگر نامزد جایزه‌ی گولدن گلوب و فیلم‌های ۲۴ و لیگ اصلی (Major League) برای ایفای نقش خداوند به فصل پنجم و آخر سریال لوسیفر (Lucifer) شبکه‌ی نتفلیکس پیوسته است. همچنین فصل آینده‌ی این سریال همکاری دوباره ستارگان سریال ۲۴ یعنی هیزبرت و دی.بی. وودساید (D.B. Woodside) که نقش پسر محبوب خدا و برادر لوسیفر آمنادیل را بازی می‌کند. به شمار می‌آید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جو هندرسون (Joe Henderson) شورانر این سریال در این رابطه گفت:

لیست بزرگ و دیوانه‌واری در اختیار داشتیم و دنیس انتخاب اول من از این لیست بود. خیلی خوش شانس بودیم چون این اولین و تنها پیشنهاد ما به او بود.

هیزبرت نیز اطهار داشت:

هربار که دی.بی را می بینم، همیشه این علاقه و پیوند بین ما وجود دارد … ما روی سریالی کار می‌کردیم که مسلماً یکی از بهترین نمایش‌هایی است که تاکنون در تلویزیون تولید شده است، بنابراین شما می خواهید یک نوع رفاقت و شباهت وجود داشته باشد. من نمی‌دانم که چگونه از برادر بودن به پدر رسیدم. ولی ما آسمانی هستیم و می‌توانیم انجامش دهیم.

سریال لوسیفر بر اساس کامیک‌های ورتیگو (Vertigo) درباره لوسیفر فرشته‌ی سقوط کرده است. پادشاه جهنم، لوسیفر مورنینگ استار، که بسیار خسته و ناراضی از شرایط خود است تاج و تخت خود را در جهنم رها می‌کند، سپس در شهر لس آنجلس و برای گذراندن دوران بازنشستگی خود با کاراگاه پلیس شهر لس آنجلس، کلوئی دکر (Chloe Decker)، همکاری کرده و با خلافکاران این شهر مبارزه می­‌کند. لوسیفر پس از فصل سوم توسط شبکه فاکس تا مرز کنسل شدن هم پیش‌رفت اما شبکه نتفلیکس در ماه ژوئن سال گذشته این سریال را نجات داد.

کمپانی وارنر بروز با همکاری جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer) از تهیه کنندگان این سریال می­‌باشند. این سریال به طرز ابهام آمیزی بر پایه شخصیت‌های ساخته­ شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، سم کیث (Sam Keith) و مایک درینگنبرگ (Mike Dringenberg) برای کامیک های ورتیگو از کمپانی دی سی است. گفتنی است جری براکهیمر ، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، ایلدی مودرویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. لن وایسمن (Len Wiseman) کارگردان و همچنین تهیه‌کننده اجرایی این سریال بوده در حالی که کپینوز (Kapinos) به عنوان مشاور او را راهنمایی می‌­کند.

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.