سم ریمی Evil Dead جدید را با همکاری یک فیلمساز جوان می‌سازد

7 January 2020 - 13:30

سم ریمی (Sam Raimi) سازنده فرنچایز Evil Dead «مرده شریر» حین تبلیغ برای فیلم جدیدش The Grudge «کینه» به کارگردانی نیکولاس پشی (Nicholas Pesce)، اعلام کرد در حال توسعه فیلم جدید Evil Dead است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طی تور تبلیغاتی The Grudge یکی از طرفداران از ریمی پرسید آیا آخرین فیلم Evil Dead توسط سم ریمی ساخته خواهد شد؟ او در پاسخ گفت:

بروس، راب و من در حال همکاری با یک فیلمساز جوان هستیم که داره داستان Evil Dead جدید رو مینویسه و قراره خودش هم اون رو کارگردانی کنه. شخصا دوست دارم فیلم جدیدی از این فرنچایز کارگردانی کنم، اما دوست دارم همراه بروس این کار رو انجام بدم. اما اون میگه دیگه قصد نداره نقش این شخصیت رو بازی نکنه. امیدوارم که اینطور نباشه.

هنوز مشخص نیست این پروژه جدید بازسازی نسخه اصلی محصول ۱۹۸۱ است یا دنباله فیلم محصول ۲۰۱۳ ساخته فده آلوارز (Fede Álvarez) یا کلا فرنچایز را ریبوت خواهد کرد. همچنین نمی‌دانیم این فیلمساز جوان که ریمی به او اشاره کرده کیست، اما ممکن است آدام وینگارد (Adam Wingard) باشد که به احیای فرنچایز Blair Witch «جادوگر بلر» کمک کرد.

در مورد بروس کمپل (Bruce Campbell) بازیگر سابق این فرنچایز هم طرفداران باید همچنان امیدوار بمانند تا او دوباره در نقش اش ویلیامز حضور پیدا کند. او در اولین فیلم فرنچایز نقش اش ویلیامز را بازی کرد و آخرین بار در سریال محبوب Ash vs. the Evil Dead «اش در برابر مرده شریر» به ایفای این نقش پرداخت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.