باکس‌آفیس هفتگی: Frozen 2 پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما شد

7 January 2020 - 21:40

سلطه دیزنی ادامه دار است با اینکه Star Wars: The Rise of Skywalker در سومین هفته اکرانش همچنان پیشتاز فروش داخلی است و ۴۵۰ میلیون دلار در بازار داخلی و ۹۰۰ میلیون دلار در بازار خارجی فروخته و حالا Frozen 2 پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما با ۱٫۳۲۵ میلیارد دلار شده است. اکران جدید سونی، The Grudge، فراتر از انتظارات ظاهر شده و جزو پنج فیلم برتر قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker این هفته ۳۳.۷ میلیون دلار فروخته و افت ۵۳ درصدی داشته است. عملکرد فیلم باعث شده تا مجموع فروش داخلی‌اش ظرف ۱۷ روز به ۴۵۰ میلیون دلار برسد. این فیلم ۵۰.۵ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروخته و به. مجموع فروش ۴۶۸ میلیون دلار دست یافته تا مجموع فروش کل فیلم ۹۱۸.۸ میلیون دلار شود و به زودی جزو فیلم‌های یک میلیاردی سال ۲۰۱۹ گردد.

رده دوم جدول متعلق به Jumanji: The Next Level محصول سونی است. این دنباله در چهارمین هفته اکرانش ۲۶.۵ میلیون دلار فروخته و افت ۲۵ درصد داشته و حالا مجموع فروش داخلی‌اش به ۲۳۶.۲ میلیون دلار رسیده است. با اینکه مجموع فروش داخلی این فیلم از سری اول کمتر است، همانند فیلم اول عمل می‌کند هرچند مقایسه این دو در دو بازه زمانی مختلف کار درستی نیست.

سری جدید جومانجی در بازار بین‌المللی، ۴۲.۴ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۳۷۴ میلیون دلار رسیده و مجموع فروش جهانی‌اش ۶۱۰ میلیون دلار شده است. این فیلم در چین با ۴۱.۲ میلیون دلار فروش، صدرنشین است و ۱۶ ژانویه در برزیل اکران خواهد شد.
فیلم Little Women (زنان کوچک) با افت ۱۹ درصدی مواجه شده و ساخته گرتا گرویگ (Greta Gerwig) این هفته ۱۳.۵۷ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۶۰ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در بازار بین المللی این هفته ۹.۵ میلیون دلار در شش بازار فروخته و به مجموع فروس ۲۰.۴ میلیون دلار دست یافته است. این هفته زنان کوچک در استرالیا ۳.۴ میلیون دلار و در فرانسه ۱.۵ میلیون دلار فروخت و مجموع فرشش در بریتانیا ۱۲ میلیون دلار شده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران Underwater محصول فاکس و Like a Boss محصول پارامونت خواهیم بود در حالیکه یونیورسال فیلم ۱۹۱۷ که دیروز موفق شد برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام شود را در بیش از ۳۲۰۰ سینما اکران می‌کند و برادران وارنر نیز Just Mercy را در بیش از ۲۲۰۰ سینما اکران خواهند کرد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.