دلایل محبوبیت Deadpool از دیدگاه استن لی

2 August 2016 - 09:00

ابرقهرمانان در عرصه کمیک و سینما کم نیستند اما آن تعدادی که توانسته‌اند طرفداران را شیفته خود کنند، هنوز انگشت شمار هستند. Deadpool یکی از آن‌هاست، شخصیتی که در کنار ماجراجویی‌هایش یک حس شوخ طبعی خاصی را بوجود آورده است. اما دلایل محبوبیت Deadpool چیست؟ شاید استن لی (Stan Lee) پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این پرسش داشته باشد! با سینماگیمفا همراه باشید.

استن لی، یکی از خالقین ابرقهرمانان که تابه امروز همکاری های فراوانی با دیزنی و مارول در زمینه ابرقهرمانان داشته است. هرچند وی تا به امروز در خلق ابرقهرمانان بسیاری مشارکت داشته اما هرگز در ساخت شخصیت داستان ما، Deadpool، همکاری نکرده است. با این حال امروز طی یک ویدیو لی درباره این شخصیت و چگونگی محبوبیت او توضیح می‌دهد.

او عقیده دارد که Deadpool “مانند یک شخصیت واقعی عمل می‌کند” و “او همانگونه صحبت می‌کند که مردم عادی صحبت می‌کنند”. همچنین لی یکی از نقاط مثبت این شخصیت را غیرقابل پیش‌بینی بودن وی برشمرد. بر عقیده وی حس شوخ طبعی Deadpool باعث شده تا این شخصیت بهتر از قهرمانان دیگر مورد توجه قرار بگیرد. او برای هیچ‌کس احترامی قائل نمی‌شود و هیچ چیزی نمی‌تواند به او از نظر روحی صدمه بزند! این چیزی هست که همه می‌خواهند!

با این تفاصیل آیا این شخصیت برازنده لقب‌ “محبوب‌ترین قهرمان” نیست؟

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.