تیموتی شالامه در حال مذاکره برای بازی نقش باب دیلان

7 January 2020 - 22:00

سرچ‌لایت پیکچرز با سکان‌دار Ford v Ferrari، جیمز منگولد (James Mangold) قرارداد بسته تا کارگردانی فیلم زندگی‌نامه باب دیلان با بازی تیموتی شالامه (Timothee Chalamet) را برعهده بگیرد، دوره‌ای که دیلان از برجسته‌ترین شخصیت موسیقی محلی شدن امتناع کرد. وقتی دیلان سراغ راک و رول رفت و گیتار صوتی‌اش را با گیتار الکتریکی معاوضه کرد، غوغا بزرگی به پا کرد. و این موقعیت موسیقی راک را تثبیت کرد. دیلان بل سرچ‌لایت و منگولد روی این پروژه همکاری خواهد داشت. عنوان فیلم هنوز مشخص نشده اما Going Electric نامیده می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مذاکرات برای پیوستن شالامه به فیلم در حال انجام هستند، او برای بازی در فیلم Little Women (زنان کوچک) نمرات خوبی گرفت و به زودی در لندن در نقش مقابل ایلین اتکینز (Eileen Atkins) در ۴۰۰۰Miles روی صحنه می‌رود. این نمایش ۱۶ آوریل تا ۲۳ مه اجرا می‌شود. انتظار می‌رود او بعد از آن در Going Electric به ایفای نقش بپردازد. شالامه The French Dispatch محصول فاکس به کارگردانی وس اندرسون (Wes Anderson) را امسال در دست اکران دارد.

او سال را با بازی در اقتباس دنیس ویلنوو (Denis Villenueve)، فیلم Dune، برگرفته از رمان فرانک هربرت (Frank Herbert) به پایان می‌رساند که برادران وارنر ۸ دسامبر اکرانش می‌کنند.

مطمئنا او آهن‌های خوب دیلان را نمی‌خواند اما گویا می‌خواهد کلاس گیتار برود و با گیتار الکتریکی آشنا شود.

فیلم Ford v Ferrari ساخته منگولد ۱۰۰ میلیون دلار فروش داخلی داشت و ۲۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی فروخت.

او دومین فیلمش درباره موزیسین برجسته‌ای را بعد از فیلم Walk the Linr سال ۲۰۰۵ می‌سازد. او فیلم‌نامه جی کاکس (Jay Cocks) را مجددا نوشت و HBO پروژه را به سرچ‌لایت باخت و شالامه در سکوت خبری به فیلم پیوست. فیلم شامل حق ساخت فیلم کتاب Dylan Goes Electric نوشته الیجا والد (Elijah Wald) است.

این فیلم توسط مدیر دیلان، جف روسن (Jeff Rosen)، باب بوکمن (Bob Bookman) از Veritas Entertainment Group، الن گاسمر (Alan Gasmer) و پیتر جیسن (Peter Jaysen)، فرد برگر (Fred Berger) از اتوماتیک، الکس هینمن (Alex Heineman) از The Picture Company و منگولد ساخته می‌شود. دیلان در سن ۱۹ سالگی موزیک محلی را ترکاند و بنظر می‌رسید جا پای وودی گوتری و پیتر سیگر می‌گذارد. او وقتی گیتارش را ۲۵ ژوئیه ۱۹۶۵ در نیوپورت فولک فستیوال به برق زد، فوران آن فوق‌العاده بود. برخی از طرفداران متعصب موسیقی فولک به او انگ خیانت زدند و تلاش کردند او را متوقف کنند و سایرین او را بخاطر تکامل یک هنرمند در راک الکتریکی تشویق کردند.

این درام درباره دیلان و تعامل او با افسانه‌های موسیقی دهه ۶۰ مانند جوان بایز، سیگر و … است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.