دنباله Knives Out با بازگشت دنیل کریگ ساخته می‌شود

7 January 2020 - 22:30

به دنبال موفقیت تجاری و نقدی Knives Out، رایان جانسون (Rian Johnson) نویسنده و کارگردان کار، تایید کرده که در حال ساخت دنباله این فیلم مرموز جنایی است‌ او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، اعلام داشت که دنباله Knives Out با بازگشت دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش کارآگاه بنویت بلانک ساخته می‌شود و وی پرونده جدیدی با بازیگران جدیدی در دست خواهد داشت. این کارگردان به فکر ساخت سریعتر دنباله است تا سال آینده اکران شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Knives Out بیست و هفت نوامبر سال گذشته اکران شد و ۲۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و اخیرا نامزد جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب و اسکار شد.

رایان جانسون، نویسنده و کارگردان برجسته فیلم از داستان آگاتا کریستی در فیلمش الهام گرفته که داستان مرموز جنایی مدرنی است که در آن همه مظنون هستند. وقتی رمان‌نویس مشهور، هارلان ترامبی ۸۵ ساله در ملک‌اش مُرده پیدا می‌شود، کارآگاه بنویت بلانک وارد عمل می‌شود. از خانواده هارلان تا کارمندانش تحت بازجویی قرار می‌گیرند و بلانک سعی بر حل این معما دارد. فیلم بازیگرانی همچون کریس ایوانز، آنا دو آرماس، جیمی لی کرتیس، دان جانسون، مایکل شانون، تونی کالت، لاکیت استنفیلد، کاترین لنگفورد، و جادن مارتل را در اختیار داشته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.