تصاویر مفهومی جدیدی از دنباله‌های Avatar منتشر شدند

7 January 2020 - 23:30

پس از پایان فیلمبرداری دنباله‌های Avatar «آواتار» در سال ۲۰۱۹، حالا فاکس قرن بیستم تصاویر مفهومی مختلفی از فیلم‌های بعدی این فرنچایز ساخته جیمز کامرون (James Cameron) منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصاویر شاهد لوکیشن‌های جدیدی در پاندورا هستیم که انتظار می‌رود داستان دنباله‌ها در آن‌ها روایت شود. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم‌ها مشخص نیست، به جز اینکه داستان آن‌ها درباره زندگی فرزندان جیک سالی (با بازی سم ورثینگتون (Sam Worthington)) و نیتیری (با بازی زوئی سالدانا (Zoe Saldana)) است.

این تصاویر جدید هم چیز زیادی از داستان مشخص نمی‌کنند، اما نشان می‌دهند این دنباله‌ها داستان را به مکان‌های جدیدی می‌برند. فعلا مهم‌ترین سوال این است که آیا مخاطبان دوست دارند دوباره به دنیای آواتار برگردند یا خیر. می‌دانم که با توجه به موفقیت کامرون با Titanic «تایتانیک» و Avatar شاید بیان چنین سوالی عاقلانه نباشد، اما ممکن است سلیقه مخاطبان نسبت به یک دهه پیش کاملا تغییر کرده باشد.

دیگر بازیگران این دنباله‌ها سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، استیون لنگ (Stephen Lang)، کیت وینسلت (Kate Winslet)، جماین کلمنت (Jemaine Clement)، وین دیزل (Vin Diesel) و ادی فالکو (Edie Falco) هستند.

فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) ‌اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.