ملیسا مک کارتی به نیکول کیدمن در سریال Nine Perfect Strangers پیوست

8 January 2020 - 11:30

ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) برای بازی در نقش مقابل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در سریال کوتاه شبکه‌ی Hulu یعنی نه غریبه‌ی عالی (Nine Perfect Strangers)، سریالی بر اساس آخرین کتاب لیان موریارتی (Liane Moriarty) نویسنده‌ی سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)، انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگر نامزد جایزه اسکار همراه با کیدمن در کنار سازندگان کلیدی سریال دروغ‌های کوچک بزرگ از جمله دیوید ای.کلی (David E. Kelley) و کمپانی Made Up Stories متعلق به برونا پاپاندرا (Bruna Papandrea) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

این اولین نقش بزرگ مک کارتی در یک سریال پس از سریال مایک و مالی (Mike & Molly) که برای آن برنده جایزه‌ی امی نیز شد، به حساب می‌آید. این سریال به نویسندگی کلی، جان هنری باترورث (John Henry Butterworth) و سامانتا استراس (Samantha Strauss) ساخته می‌شود.

اتفاقات این سریال در یک مرکز تندرستی و بهداشتی رخ می‌دهد که نوید بخش بهبود و تحول است. در این حال ۹ شهروند تحت فشار، سعی می‌کنند راهی برای زندگی بهتر بیابند. ماشا (با بازی کیدمن) مسئولیت احیای ذهنی و بدنی این نه نفر را برعهده می‌گیرد. مک کارتی در نقش فرانسیس، یکی از این نه غریبه، ظاهر خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ی کاری ستارگان این سریال انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ در شبکه‌ی Hulu شاهد آن باشیم. استیو هاتنسکی (Steve Hutensky)، کیسی هارور (Casey Haver) و پر ساری (Per Saari) نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. کمپانی‌های Blossom Films متعلق به نیکول کیدمن و Made Up Stories قراردادی انحصاری برای پخش این سریال به امضا رسانده‌اند. کتاب نه غریه‌ی عالی پس از انتشار در نوامبر ۲۰۱۸، ۱۳ هفته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

مک کارتی در کنار نقش خود در مایک و مالی برای بازی در برنامه‌ی Saturday Night Live جایزه‌ی بهترین بازیگر مهمان امی را از آن خود کرده بود. پس از این دو سریال، وی در دو فصل سریال بی اهمیت‌ها (Nobodies) در نقش خود ظاهر شده و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز بوده است. در کارنامه فیلم‌های سینمایی مک کارتی فیلم آیا مرا می‌بخشی ۲ (Can You Ever Forgive Me 2) که برای آن نامزد جایزه‌ی اسکار شده، دیده می‌شود. فیلم بعدی وی هوش فوق‌العاده (Superintelligence) خواهد بود که در مقابل بابی کاناول (Bobby Cannavale) و جیمز کوردن (James Corden) ظاهر می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.