جاستین رویلند سریال انیمیشنی Gloop World را می‌سازد

8 January 2020 - 22:30

شبکه Quibi به سریال انیمیشنی Gloop World از Stoopid Buddy Stoodios و ساخته جاستین رویلند (Justin Roiland) که این پروژه را بطور مشترک با جان هارواتین (John Harvatine) و اریک تونر (Eric Towner) ساخته، چراغ سبز نشان داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هارواتین پروژه Gloop World را کارگردانی می‌کند که سریال متحرکی است که زندگی‌های پوچ و نقل کردنی حباب‌های کوچک، هم‌ اتاقی‌هایی به نام باب راندی و فانزی، را نشان می‌دهد. این دو در حومه و حاشیه شهر کاهگلی Gloop World زندگی می‌کنند.

رویلند اظهار داشته:

انیمیشن Gloop World رویای هفت ساله من بوده است. انیمیشن کاهگلی کشسان با دنیای مرموز، عجیب و گسترده‌اش و شخصیت‌های جالب، اثر انگشت‌ها و …. این کار بدون همکاری و مشارکت Stoopid Buddy Stoodios امکان پذیر نبود که وقتی حرف از ساختش زدم، کاملا فهمیدند من چه میخواهم‌. میخواهم حس کنید می‌توانید گوشی‌تان را بردارید و شخصیت‌های گلوپ را خودتان بگیرید. بی‌صبرانه منتظرم تا این سریال را به دنیا نشان دهم.

هارواتین نیز اظهار داشته:

از وقتی گامبی را دیدم، جذب محیط کاهگلی‌اش شدم. دنیای گلوپ خنده‌دار و بامزه و خلاق است و Quibi بهترین خانه برای این سریال است.
سث گرین، هارواتین، متیو سنریچ، تانر و کریس واترز تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.