مراسم اسکار ۲۰۲۰ هم بدون مجری برگزار خواهد شد

9 January 2020 - 12:30

خبر بد برای کسانی که دوست دارند مراسم‌های سینمایی بیشتر از ۳ ساعت طول بکشند و وقت آن‌ها را تلف کنند اینکه مراسم اسکار نود و دوم هم بدون مجری برگزار خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کری برک (Karey Burke) رئیس بخش سرگرمی شبکه ABC در مصاحبه با ورایتی در این باره گفت:

ما امسال هم نامزدهای زیادی در بخش‌های مختلف داریم و عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا اسکار امسال هم بدون مجری برگزار شود، اما امیدواریم اسکار ۲۰۲۰ مراسمی کاملا سرگرم کننده باشد.

این اولین باری است که برای دو سال پشت سرهم، اسکار بدون مجری برگزار می‌شود، البته دلیل بدون مجری بودن اسکار سال گذشته بحث و جنجال‌هایی بود که برای آن پیش آمد. ابتدا قرار بود کوین هارت (Kevin Hart) مجری مراسم اسکار ۲۰۱۹ باشد، اما پس از اینکه توئیت‌های توهین آمیز قدیمی او افشا شدند از این کار انصراف داد. پس از آن آکادمی موفق نشد شخص مناسبی را برای مجری‌گری اسکار پیدا کند و برای اولین بار پس از سال ۱۹۸۹ مراسم اسکار بدون مجری اجرا شد.

نتیجه آن کار یک تجربه تازه و متفاوت بود که تمرکزش بیشتر روی برندگان قرار داشت. آن مراسم همچنین کمی کمتر از ۳۰ میلیون بیننده داشت که رشد خوبی نسبت به بینندگان اسکار ۲۰۱۸ بود، اما همچنان به دومین مراسم اسکار کم‌بیننده تاریخ تبدیل شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.