انتشار تریلر Brahms: The Boy 2 با حضور کتی هولمز

9 January 2020 - 15:00

کمپانی STXfilms تریلر رسمی دنباله ترسناک Brahms:The Boy 2 با هنرمندی کتی هولمز (Katie Holmes) و کریستوفر کانوری (Christopher Convery) را منتشر کرده است. شما می‌توانید آن را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یک خانواده جوان بدون اطلاع از تاریخچه ترسناک شهرک Heelshire Mansion، به مهمان خانه‌ای در این شهرک نقل مکان می‌کنند که در آن‌جا پسر نوجوانشان خیلی زود دوستی جدید و نگران‌کننده‌ای را با عروسکی که به طرز هراسان انگیزی زنده و جاندار است، آغاز می‌کند؛ عروسکی که او آن را برامز می‌نامد.

در این فیلم، که محصول مشترک کمپانی‌های STXfilms و Lakeshore Entertainment است، بازیگران دیگری مثل اوواین یئومان (Owain Yeoman) و رالف اینسون (Ralph Ineson) نیز حضور دارند. این فیلم را ویلیام برنت بل (William Brent Bell) بر اساس فیلمنامه‌ای از استیسی منیر (Stacey Menear) کارگردانی می‌کند.

تام روزنبری (Tom Rosenbery)، اریک رید (Eric Reid)، گری لوچسی (Gary Lucchesi)، و ریچارد رایت (Richard Wright) به همراه مت برنسون (Matt Brenson)، جیم ودا (Jim Wedaa)، و روی لی (Roy Lee) از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

فیلم Brahms: The Boy 2 در تاریخ ۲۱ام فوریه در سینماها اکران می‌شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.