رجینا کینگ با One Night in Miami کارگردان می‌شود

9 January 2020 - 14:00

رجینا کینگ (Regina King)، بهترین بازیگر نقش مکمل فیلم If Beale Street Could Talk، اولین کارگردانی خود را با فیلم One Night in Miami، آغاز می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

این فیلم فضای سال ۱۹۶۰ را نشان می‌دهد که در حال فیلم‌برداری در نیو اورلانز است و کینگسلی بن آدیر (Kingsley Ben-Adir) در نقش مالکولم اکس و الی گوری (Eli Goree) در نقش کاسیوس کلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند که کاسیوس بوکسور و فعال حقوق شهروندی، محمد علی، می‌شود.

جمعی از بازیگران آفریقایی مانند آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش جیم بروان و لزلی اودام جونیور (Leslie Odom Jr) در نقش سم کوک در این فیلم حضور دارند. فیلم One Night in Miami براساس نمایش کمپ پاورز (Kemp Powers) سال ۲۰۱۳ است و پاورز این فیلم را قلم زده است.

کینگ به طور مشترک با پاورز تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد. او سه بار برنده جایزه امی شده و نامزد گلدن گلوب شده است. کینگ بطور مشترک با جس وو کالدر، کیث کالدر و جودی کلین کارگردان فیلم است. One Night in Miami شب ۲۵ فوریه ۱۹۶۴ را نشان می‌دهد و داستات کاسیوس کلی جوان بعد از قهرمان بوکس سنگین وزن شدن جهان و شکست سونی لیستون است. کلی شب را در مسافرخانه همپتون در منطقه آمریکایی آفریقایی میامی با دوستانش ماند. در این اقتباس تصور می‌شود کلی شب را با مالکولم اکس، سم کوک و جیم بروان می‌گذراند و این چهار نفر درباره مسئولیت‌شان برای جنبش برابری و قدرتمند شدن آمریکایی‌های آفریقایی صحبت می‌کنند.

کینگ در بیانیه‌ای اظهار داشته:

فیلم One Night in Miami نامه عاشقانه‌ای به سیاه‌پوستان است که دنبال تم نژاد، هویت و دوستی است. ما از داشتن کینگسلی، الی، آلدیس و لزلی در نقش اصلی خوشحالیم و ابعاد متفاوتی از این مردان برجسته را نشان خواهیم داد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.