جدیدترین خبرها پیرامون فصل جدید فرار از زندان و ۲۴

9 January 2020 - 14:30

سریال‌های ۲۴ و Prison Break (فرار از زندان) دو درام شبکه فاکس هستند که Live Another Day:24 و فصل پنجم فرار از زندان با موفقیت تمدید شدند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اما به دنبال واکنشات مختلف به ۲۴: Legacy، مدیران شبکه فاکس و تهیه‌کنندگان سریال برای ساخت سری جدید این درام محتاط‌تر شدند.

در ماه مه، فاکس از احتمال ساخت دو سری جدید ۲۴ به قلم هاوارد گوردون (Howard Gordon) و جرمی دانر (Jeremy Doner) خبر داد که پیش درآمد آن داستان اصلی مامور CTU، جک بایر را به تهیه‌کنندگی گوردون و جوئل سرنو (Joel Surnow) و باب کاچران (Bob Cochran) است.

با اینکه این شبکه روی خوش به ایده ساخت پیش‌درآمد سریال نشان داد، گویا فرضیه جدیدی در چند ماه قبل شکل گرفته و تاد هارتان (Todd Harthan) پشت آن است‌.

روز سه‌شنبه در طول مراسم TCA، ددلاین از مدیر بخش سرگرمی فاکس، مایکل تورن (Michael Thorn) درباره احتمال ساخت سریال جدید ۲۴ و فصل جدید فرار از زندان پرسید:

همچنان صحبت‌هایی درباره ساخت اسپین‌آف‌های ۲۴ و فرار از زندان وجود دارد. هنوز چیزی قطعی نیست که بخواهیم اعلام کنیم، اما اگر بشود سری جدیدی از ۲۴ بسازیم، بسیار خوشحال خواهیم شد. اما این باید خاص و ارزشمند باشد.

تهیه‌کنندگان ۲۴ و فاکس، هر دو بر یک عقیده‌اند و تورن اظهار داشته:

می‌خواهیم این مثل یک رویداد واقعی باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.