پیوستن مکس ریملت به The Matrix 4

9 January 2020 - 15:30

مکس ریملت (Max Riemelt) اعلام کرده است که به تیم بازیگران The Matrix 4 (ماتریکس ۴) ملحق شده است، او در این فیلم با لانا واچووسکی (Lana Wachowski)- یکی از خالقان سریال Sense 8 (حس هشتم) از شبکه نتفلیکس که ریملت هم در آن بازی کرده بود- دوباره همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریملت در این فیلم به بازیگران دیگری هم‌چون توبی آنوومر (Toby Onwumere)، یحیی عبدل-متین (Yahya Abdul-Mateen)، نیل پتریک هریس (Neil Patrick Harris)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جوناتان گروف (Jonathan Groff)، و هم‌چنین بازیگران سابق نسخه‌های پیشین فیلم یعنی کینو ریوز (Keanu Reeves) و کری-آن ماس (Carrie-Anne Moss) می‌پیوندد. اخیرا اعلام شده است که جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) نیز در حال مذاکره است تا دوباره نقش پیشین خود یعنی نیوب را در این دنباله، محصول Warner Bros. ایفا کند.

تولید فیلم The Matrix 4 قرار است اوایل سال ۲۰۲۰ کلید بخورد. الکساندر همون (Aleksander Hemon) و دیوید میچل (David Mitchell)، و واچووسکی علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه، کارگردانی آن را نیز بر عهده دارند.

در مورد جزئیات داستان فیلم چیزی هنوز اعلام نشده است.

اوایل امسال، ما از مخاطبانمان پرسیدیم که آیا دوست دارند فیلم‌های بیشتری به دنبال سه نسخه قبلی فیلم را ببینند، که ۶۹ درصد پاسخها مثبت بود. در رای گیری دوم، ۵۸ درصد خواستار تماشای دنباله این فیلم‌ها بودند. بدین‌ترتیب، با اکران این فیلم جدید، آن‌ها آن‌چه را خواسته بودند دریافت خواهند کرد.

سه فیلم قبلی تحت عنوان‌های- The Matrix (ماتریکس) محصول ۱۹۹۹، The Matrix Reloeded (ماتریکس، بارگزاری مجدد) محصول ۲۰۰۳، و The Matrix Revolution (انقلاب‌های ماتریکس) محصول ۲۰۰۳- به درآمدی بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی دست یافتند و هرسه شان، به ترتیب در سال‌های اکرانشان، جزو ده فیلم موفق محلی برتر به شمار می‌رفتند. هم‌چنین، فیلم The Matrix Revolution، اولین فیلمی بود که در تمام کشورهای اصلی، در سراسر جهان، به طور هم‌زمان در یک ساعت مشخص، به روی پرده رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.