اولین تریلر سریال ترسناک ماورایی Locke & Key محصول نتفلیکس منتشر شد

9 January 2020 - 21:00

نتفلیکس اولین تریلر سریال ترسناک Locke & Key «لاک و کلید» را منتشر کرد. کارلتون کیوز (Carlton Cuse) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال براساس کامیکی نوشته جو هیل (Joe Hill) را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال Locke & Key درباره خانواده لاک است که پس از مرگ پدرشان به خانه اجدادی نقل مکان می‌کنند. آن‌ها متوجه می شوند این خانه کلیدهایی جادویی دارد که وقتی دری با آن‌ها باز شود، روح شخص از بدنش جدا شده و به پرواز درمی‌آید. در همین حین موجودی شرور قصد دارد این کلیدها را از آن خودش کند.

این سریال حین تولید با مشکلات مختلفی روبرو شد و طی یک دهه گذشته توسط چندین شبکه در حال توسعه بوده است. فاکس سال ۲۰۱۰ قصد داشت با همکاری استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) این داستان را بسازد، اما پایلوت آن سریال با وجود استقبال خوب طرفداران به یک سریال تبدیل نشد. سپس یونیورسال تصمیم گرفت فیلم سینمایی Locke & Key را با همکاری کورتزمن بسازد، اما موفق به این کار نشد.

سال ۲۰۱۷ هولو با همکاری کیوز یک پایلوت از این سریال ساخت که مورد قبول شبکه واقع نشد. سپس نتفلیکس حقوق سریال را خریداری کرد و با جایگزینی چندین بازیگر بالاخره موفق شد این سریال را تولید کند.

داربی استنچفیلد (Darby Stanchfield)، جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott)، کانر جسوپ (Connor Jessup)، امیلیا جونز (Emilia Jones) و بیل هک (Bill Heck) بازیگران این سریال هستند.

فصل اول ۱۰ اپیزودی Locke & Key در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) پخش خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.