تاریخ پایان Modern Family و How To Get Away With Murder مشخص شد

9 January 2020 - 22:30

دو سریال پرطرفدار و قدیمی شبکه‌ی ABC در ماه‌های آینده به‌پایان می‌رسند. تاریخ دقیق پخش قسمت‌های پایانی کمدی برنده‌ی امی Modern Family و درام How To Get Away With Murder مشخص شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

قسمت پایانی Modern Family طی یازدهمین و آخرین فصل خود در تاریخ ۸ آوریل سال میلادی جاری (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) پخش خواهد شد و How To Get Away With Murder نیز پس از شش فصل و با پخش آخرین قسمت خود در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) به‌پایان خواهد رسید. فصل آخر How To Get Away With Murder شامل ۶ قسمت خواهد بود که از تاریخ دوم آوریل (۱۴ فروردین ۱۳۹۹) پخش آن شروع خواهد شد.

Modern Family تاکنون موفق به دریافت بهترین سریال کمدی سال در جوایز امی برای پنج سال پیاپی شده است که آن را در کنار مجموعه‌ی Frasier به‌عنوان تنها سریال‌های کمدی دارای این رکورد، قرار می‌دهد.

این سریال توسط Twentieth Century Fox Television با همکاری Steven Levitan Prods و Picador Productions ساخته‌شده است. استیون لویتان (Steven Levitan) و کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) خالقان این مجموعه هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی آن را در کنار دنی زوکر (Danny Zuker)، پل کوریگان (Paul Corrigan)، برد والش (Brad Walsh)، آبراهام هیگینباتم (Abraham Higginbotham)، جفری ریچمن (Jeffrey Richman) و جف مورتون (Jeff Morton) بر عهده دارند.

How To Get Away With Murder طی پخش خود، جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اصلی سریال‌های درام جوایز امی در سال ۲۰۱۵ را برای وایولا دیویس (Viola Davis) به ارمغان آورد که او را به اولین زن رنگین‌پوست که موفق به دریافت جایزه‌ی امی در این شاخه شده است، تبدیل کرد. دیویس همچنین برای ایفای نقش آنالیس کیتینگ موفق به دریافت دو جایزه‌ی انجمن بازیگران، یک جایزه‌ی انتخاب مردمی و یک جایزه‌ی ایمیج شده است.

این سریال به دلیل پرداختن به مسائل حساس اجتماعی از قبیل نابرابری نژادی مورد تحسین قرار گرفت. طی پنج فصل خود، مجموعه‌ی مذکور جوایز متعددی که شامل یک جایزه‌ی بنیاد فیلم آمریکا برای بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی سال، یک جایزه‌ی رسانه‌ای گِلَد و یک جایزه‌ی ایمیج برای بهترین سریال درام دریافت کرده است.

بیلی براون (Billy Brown)، جک فالاهی (Jack Falahee)، آجا نائومی کینگ (Aja Naomi King)، مت مک‌گوری (Matt McGorry)، چارلی وبر (Charlie Weber)، لیزا ویل (Liza Weil)، کنراد ریکامورا (Conrad Ricamora)، رم فلین (Rome Flynn) و امیرا وان (Amirah Vann) ستارگان این سریال را تشکیل می‌دهند. How to Get Away with Murder توسط پیت نواک (Pete Nowalk) و شوندا رایمز (Shonda Rhimes) خلق‌شده است. نواک و رایمز به همراه بتسی بیرز (Betsy Beers) و استیون کریگ (Stephen Cragg) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده دارند. ABC Studios به‌عنوان بخشی از Disney Television Studios که از ABC Studios، کمپانی ۲۰th Century Fox Television و Fox 21 Television Studios تشکیل‌شده است، تهیه‌کنندگی این مجموعه را انجام می‌دهد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.