HBO Max سریالی بر اساس آخرین موهیکان را سفارش داد

10 January 2020 - 00:00

به نقل از Variety، شبکه‌ی HBO Max سفارش ساخت سریالی اقتباسی از The Last of the Mohicans را به کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) و نیکول کسل (Nicole Kassell) داده است. این فیلم بر اساس رمان کلاسیکی به همین نام نوشته‌ی جیمز فنیمور (James Fenimore) بود که در سال ۱۹۹۲ و با بازی دنیل دی لوئیس (Daniel Day-Lewis) اکران شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سال گذشته گزارش‌شده بود که این پروژه به‌عنوان بخشی از قرارداد همه‌جانبه‌ی فوکوناگا با Paramount TV ساخته خواهد شد. تازه‌ترین اقتباس از داستان The Last of the Mohicans، طی جنگ فرانسویان و سرخپوستان اتفاق خواهد افتاد و در مرکز آن داستان عاشقانه‌ای بین آنکاس (یک سرخپوست جوان از قبیله‌ی موهیکان) و کورا (دختر دورگه‌ی یک کلنل انگلیسی) قرار خواهد داشت.

این سریال توسط فوکوناگا و نیکولاس آزبورن (Nicholas Osborne) نوشته خواهد شد و کسل به‌عنوان کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی در آن حضور خواهد داشت. این مجموعه تازه‌ترین همکاری فوکوناگا و کسل با HBO را رقم خواهد زد. فوکوناگا پیش‌تر فصل نخست سریال True Detective را کارگردانی کرده بود و کسل نیز برای کارگردانی سریال The Leftovers، مجموعه‌ی Westworld و تازه‌ترین اقتباس از Watchmen شناخته می‌شود.

الکس گلداستون (Alex Goldstone) و برد دوروس (Bard Dorros) از Anonymous Content به همراه مایکل شوگر (Michael Sugar) از Sugar23 دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. توسعه‌ی این مجموعه توسط Paramount Television آغازشده است و Anonymous Content و Parliament of Owls که متعلق به فوکوناگا است، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت.

تاکنون ۱۰ اقتباس سینمایی از داستان The Last of the Mohicans صورت گرفته است که اولین از آن‌ها بانام Hawkeye and the Last of the Mohicans در سال ۱۹۵۷ اکران شد. همچنین اقتباس‌های تلویزیونی نیز از این داستان وجود دارد. آخرین اثری که از این داستان ساخته شد، مجموعه‌ی انیمیشنی بود که در سال ۲۰۰۷ به‌پایان رسید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.