سریال جنایی Lennox توسط Synchronicity Films ساخته خواهد شد

10 January 2020 - 19:00

به گزارش Variety، شرکت Synchronicity Films موفق به دریافت حقوق مجموعه کتاب‌های جنایی دلهره‌آور و جایزه برده‌ی نوشته‌ی کریگ راسل (Craig Russell) با عنوان Lennox شده است و قصد دارد از روی آن اقتباسی تلویزیونی را با نظارت رابرت مورفی (Robert Murphy) انجام دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Lennox که نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، در شهر گلاسگو و در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد. این کتاب با عبارت ” یک سری جنایی خاص، به‌یادماندنی، جاه‌طلب، با ریتم تند، به‌طور مداوم خنده‌آور و کاملاً متقاعدکننده” توصیف‌شده است. در پی انتشار نسخه‌ی نخست، چهار دنباله برای این کتاب با عنوان‌های The Long Glasgow Kiss در سال ۲۰۱۰، The Deep Dark Sleep در سال ۲۰۱۱، Dead Men and Broken Hearts در سال ۲۰۱۲ و The Quiet Dead of Thomas Quaid در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

راسل گفت:

من، کلر و تیم همکاری کننده برای منعقد کردن قرارداد را برای آوردن لنوکس (که بسیار شخصیت نکته‌بین، دقیق و پیچیده‌ای است) به صفحه‌ی نمایش تلویزیون متقاعد کردم.

این رمان داستان لنوکس، یک کارآگاه خصوصی که متولد اسکاتلند است و در آمریکای پس از رکود اقتصادی بزرگ‌شده را دنبال می‌کند. او یک مرد آسیب‌دیده درون یک شهر خشن و در یک زمان دشوار است که ناگهان خودش را در میان سه رئیس بزرگ جنایات گلاسگو که به سه پادشاه معروف هستند، پیدا می‌کند.

مدیرعامل و مدیر بخش بازاریابی Synchronicity یعنی کلر ماندل (Claire Mundell) طی بیانیه‌ای گفت:

لنوکسِ کریگ راسل شخصیتی شگفت‌انگیز است که با الهام از نوآرهای کارآگاهی کلاسیک و تزریق تازگی و تحقیق راجع به‌دشواری‌های آن بازه‌ی زمانی به طرحی متقاعدکننده بدل گشته است.

Synchronicity Films بیشتر برای تهیه‌ی عنوان برنده‌ی بفتا یعنی سریال کوتاه The Cry با بازی جنا کولمن (Jenna Coleman) شناخته می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.