تصویر جدید فصل ششم Fear the Walking Dead کراس اوور با سریال اصلی را تایید می‌کند

10 January 2020 - 12:00

به تازگی شبکه AMC تصویری جدید از فصل ششم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear The Walking Dead) منتشر کرده که نشان دهنده‌ی کراس اوور با سریال اصلی مردگان متحرک (The Walking Dead) و ملاقات دوباره‌ی دوایت با بازی آستین آملیو (Austin Amelio) و شری با بازی کریستین اونجلیستا (Christine Evangelista) است. این دو، آخرین بار در فصل هفتم سریال اصلی در کنار یکدیگر دیده شده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دوایت اولین بار در فصل پنجم سریال اصلی حضور پیدا کرد. در این سریال مشخص شد دوایت حدوداً یک و نیم سال به دنبال همسر خود شری بوده، تا جایی که در قسمت آخر فصل هشتم دریل دیکسون وی را آزاد می‌کند. دوایت دومین شخصیت از سریال اصلی است که به سریال از مردگان متحرک بترسید، پیوسته است.

در فصل پنجم مأموریت این گروه مشخص است: بازماندگان را بیابید و کمک کنید تا آنچه از جهان باقی مانده است را به مکانی بهتر تبدیل کنیم. مورگان جونز گروه را با یک فلسفه که ریشه در خیرخواهی، اجتماع و امید دارد رهبری می‌کند. هر شخصیت معتقد است که کمک به دیگران به آنها امکان می‌دهد اشتباهات گذشته خود را جبران کنند. اما اعتماد به راحتی حاصل نمی‌شود. مأموریت آنها برای کمک به دیگران هنگامی که گروه به قلمرو غیرقانونی وارد می‌شود، به آزمون نهایی می‌رسد، چیزی که آنها را وادار می‌کند نه تنها با گذشته هایشان بلکه با ترسهایشان با آنها روبرو شوند. این گروه تنها با روبرو شدن با این ترس ها می‌تواند روشی کاملاً جدید برای زندگی را کشف کند، راهی که آنها را برای همیشه تغییر دهد.

لنی جیمز (Lennie James)، آلیشا دبنام کری (Alycia Debnam-Carey)، کولمن دومینگو (Colman Domingo)، دانای گارسیا (Danay García)، مگی گریس (Maggie Grace)، گرت دلاهانت (Garret Dillahunt)، آستین آملیو (Austin Amelio)، روبن بلیدز (Ruben Blades)، جنا الفمن (Jenna Elfman) و الکسا نیسنسون (Alexa Nisenson) ستارگان این سریال هستند.

اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) تهیه‌کننده اجرایی و اندرو چمبلیس (Andrew Chambliss)، ایان گولدبرگ (Ian Goldberg)، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گیل ان هارد (Gale Ann Hurd) و گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) شورانر‌های سریال به تهیه‌کنندگی AMC هستند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.