اسکات دریکسون از کارگردانی دنباله Doctor Strange کناره‌گیری کرد

10 January 2020 - 12:30

در اقدامی شوکه کننده، اسکات دریکسون (Scott Derrickson) به دلیل اختلافات ساختاری با مارول از کارگردانی دنباله Doctor Strange «دکتر استرنج» کناره‌گیری کرد. البته دریکسون همچنان تهیه‌کننده اجرایی فیلم ابرقهرمانی Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» باقی خواهد ماند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم دوباره شاهد حضور بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش‌های سابق خود هستیم. همچنین الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ در این دنباله حضور دارد. فیلم قبلی در باکس آفیس جهانی فروش ۶۸۰ میلیون دلاری را تجربه کرد. مارول در بیانیه‌ای درباره جدایی دریکسون گفته است:

استودیوی مارول و اسکات دریکسون به دلیل اختلافات ساختاری در ساخت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با یکدیگر همکاری نخواهند کرد. ما همچنان از مشارکت اسکات در دنیای سینمایی مارول سپاسگزاریم.

اسکات دریکسون هم در یک پست توئیتری خبر این جدایی را اعلام کرد:

مارول و من به دلیل اختلافات ساختاری در ساخت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با یکدیگر همکاری نخواهیم کرد. من از حمایت آن‌ها سپاسگزارم و همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم باقی می‌مانم.

تولید این فیلم از ماه مه آغاز می‌شود و مارول به دنبال جایگزینی برای دریکسون است. مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم جید هیلی بارتلت (Jade Halley Bartlett) برای نویسندگی فیلمنامه انتخاب شده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.