سریال American Horror Story برای سه فصل دیگر تمدید شد

10 January 2020 - 15:00

سریال ترسناک American Horror Story، ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy)، برای سه فصل دیگر از شبکه FX تمدید شده است. طرفداران می‌توانند فصل‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را ببینند در حالی که فصل ۱۰ در حال تولید است و انتظار می‌رود امسال پخش گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جان لندگراف (John Landgraf) مدیر شبکه FX گفته:

رایان و برد مغزهای متفکر ژانر ترسناک تلویزیون هستند و مینی‌ سریال‌های آنتولوژیکی با American Horror Story خلق کرده‌اند و یک دهه است که موفقیت آن را تثبیت کرده‌اند. بسیار از آن‌ها ممنونیم و دانا والدن و شریکان ما، سه سال دیگر همکاری خواهند داشت. AHS از ابتدا بازیگران زیادی را برنده جایزه کرده و از حضور همه، من جمله رایان، برد و تهیه‌کنندگان سریال، تیم مینیر، جیمز وانگ، الکسیس مارتین وودال و بردلی باکر، نویسندگان، کارگردانان و بازیگران و عوامل سریال خوشحالیم.

احتمال ساخت فصل‌های اضافی با جدایی مورفی از کمپانی قرن ۲۰ فاکس و رفتن به نتفلیکس روی هوا بود. تمدید قرارداد مینیر با استودیو ساخت چند فصل دیگر از سریال را تضمین کرد.

به گزارش شبکه FX، کل مخاطبین سریال یک میلیارد نفر در سراسر دنیا با ۱۰۳ قسمت و نه فصل بوده است. AHS با بازی سارا پولسون (Sarah Paulson)، کتی بیتس (Kathy Bates)، ایوان پیترز (Evan Peters)، بیلی لورد (Billie Lourd)، جسیکا لنگ (Jessica Lange)، اما رابرتز (Emma Roberts)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، لیدی گاگا (Lady Gaga)، انجلا باست (Angela Bassett)، دیلان مک‌درموت (Dylan McDermott)، کانی بریتون (Connie Britton)، نامزد ۹۵ جایزه امی و برنده ۱۶ امی و دو جایزه گلدن گلدب شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.