اندی موسکیتی بازسازی The Howling را می‌سازد

10 January 2020 - 15:30

در طول پنل و دورهمی بازیگران فیلم ترسناک Underwater، اندی موسکیتی (Andy Muschietti) فیلم‌ساز کار، اعلام کرد که او برای ساخت فیلم اقتباسی The Howling با نتفلیکس همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سال گذشته در طول رویداد اسکاردیگو برادران وارنر در کامیک‌کان سن‌دیگو، این کارگردان اعلام کرد که اگر شانس ساخت بازسازی فیلم ترسناک و کلاسیک The Howling سال ۱۹۸۱ دست دهد، آن را می‌سازد. فیلم اصلی توسط جو دانته (Joe Dante) کارگردانی شده و درباره گوینده خبر زنی است که بعد از تجربه هولناک با قاتل زنجیره‌ای که نزدیک بوده او را بکشد به تعطیلات دور دستی رفته است. گرچه وقتی متوجه می‌شود ساکنین آن منطقه گرگینه هستند، همه چیز بدتر می‌شود.

کتابی که این فیلم از آن الهام گرفته، در سال ۱۹۷۷ توسط گری براندنر (Gary Brandner) نوشته شده است. در این رمان، شخصیت اصلی، کارین بیتی، از حمله ترومایی و عصبی رنج می‌برد. او برای بهتر شدن حالش به شهر کوهستانی کوچکی می‌رود و می‌فهمد ساکنین آن منطقه چیزی که فکر‌ می‌کند، نیستند.

فیلم با کتاب کاملا متفاوت بود و حالا هیچ اطلاعاتی درباره فیلمی که موسکیتی می‌خواهد بسازد، در دست نیست. و مشخص نیست چقدر او به داستان اصلی وفادار خواهد بود.

در این پنل گفت و گو، موسکیتی از آغاز تولید The Flash در اواخر امسال رسما خبر داد و آن قطعا از Flashpoint اقتباس می‌گیرد و ورژن متفاوتی نسبت به آنچه انتظار داریم، است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.