جیلیان بل و آیلا فیشر به کمدی Godmothered پیوستند

10 January 2020 - 19:30

آیلا فیشر (Isla Fisher) و جیلیان بل (Jillian Bell) برای ایفای نقش به کمدی Disney+ یعنی Godmothered پیوستند. شارون مک‌گوآیر (Sharon McGuire) که بیشتر برای کارگردانی مجموعه فیلم‌های Bridget Jones شناخته می‌شود، کارگردانی این پروژه لایو-اکشن که توسعه‌ی آن توسط گروه لایو-اکشن دیزنی به ریاست رئیس تولیدات سینمایی آن یعنی شان بیلی (Sean Bailey) آغازشده است را انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جاستین اسپرینگر (Justin Springer) و ایوان رایتمن (Ivan Reitman) از Montecito Pictures تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام خواهند داد.

داستان در مورد پری مهربان بی‌تجربه‌ای (با بازی بل) است که برای اثبات خود سعی در کمک کردن به دختر جوانی که درخواستش برای کمک رد شده است را دارد. او متوجه می‌شود که دختر اکنون به زنی بالغ (با بازی فیشر) تبدیل‌شده است و به چیزی بسیار متفاوت‌تر از شاهزاده‌ای با اسب سفید نیاز دارد.

کری گرالاند (Kari Granlund) و ملیسا استاک (Melissa Stack) فیلمنامه‌ی این اثر را نوشته‌اند.

تولید فیلم از اواخر این ماه در بوستون آغاز خواهد شد. جسیکا ورچو (Jessica Virtue) و الیسون ارلیکمن (Allison Erlikman) ناظران آن از طرف دیزنی هستند.

بل بیشتر برای نقش‌آفرینی در کمدی Brittany Runs a Marathon شناخته می‌شود که البته تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز انجام داده است. از دیگر آثار او می‌توان به فیلم ۲۲ Jump Street، فیلم Rough Night، فیلم Fist Fight و فیلم Goosebumps اشاره کرد. او همچنین با پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson) در عناوین Inherent Vice و The Master همکاری کرده است.

فیشر در فیلم Blithe Spirit با بازی دن استیونز (Dan Stevens) و جودی دنچ (Judi Dench) بازی کرده است که در اردیبهشت ۱۳۹۹ اکران خواهد شد. او سال گذشته در فیلم The Beach Bum با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) نقش‌آفرینی کرده بود. فیلم پیشِ روی Greed با بازی استیو کوگان (Steve Coogan) دیگر حضور او در سینما را رقم خواهد زد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.