اولین تریلر فصل چهارم سریال Fargo منتشر شد

10 January 2020 - 20:00

طرفداران مدت زیادی منتظر بازگشت سریال Fargo «فارگو» بوده‌اند، اما فصل چهارم این سریال درام ساخته نوآ هاولی (Noah Hawley) تا سه ماه دیگر پخش خواهد شد. شبکه FX اعلام کرده پخش این فصل از ماه آوریل شروع می‌شود و حالا اولین تریلر آن را هم منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Fargo در فصل چهارم به کانزاس دهه ۵۰ میلادی می‌رود و داستان جنگ بین گروه‌های مافیایی را روایت می‌کند. در این فصل شاهد جنگ بین دو گروه مافیایی هستیم که در شهر کانزاس به دنبال رویای آمریکایی هستند. این دو برای برقراری صلح، پسران خود را با یکدیگر معامله کرده‌اند، چیزی که هاولی گفته از خودش اختراع کرده و پیشینه تاریخی ندارد.

این بار هم مثل فصل‌های گذشته شاهد حضور گروه بازیگران کاملا جدیدی شامل کریس راک (Chris Rock) در نقش لوی کنون رئیس مافیای آفریقایی آمریکایی، جیسون شوارتزمن (Jason Shwartzman) در نقش جوستو فادا پس رئیس مافیای ایتالیا، بن ویشاو (Ben Wishaw) در نقش رابی میلیگان، جک هیوستون (Jack Huston) در نقش کارآگاه اودیس وف، امایری کراچفیلد (E’myri Crutchfield) در نقش پرل اسماتنی و جسی باکلی (Jessie Buckley) در نقش پرستاری به نام پرائتا میفلاور هستیم.

پخش فصل چهارم Fargo از ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.