کلسی ازبیل به فصل چهارم سریال Fargo پیوست

10 January 2020 - 21:00

به گزارش سایت خبری Dealine کلسی ازبیل (Kelsey Asbille) یکی از نقش‌های اصلی فصل چهارم سریال محبوب و مورد انتظار فارگو (Fargo) را برعهده گرفته است. کریس راک (Chris Rock) بازیگر اصلی این فصل خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نوا هاولی (Noah Hawley) شورانر، کارگردان و نویسنده فیلمنامه‌ی این سریال است. اتفاقات سریال در سال ۱۹۵۰ و در شهر کانزاس سیتی رخ می‌دهد. این محل به عنوان چهارراه و برخورد دو گروه مهاجر در نظر گرفته شده است. گروهی از اروپای جنوبی و کشورهایی مانند ایتالیا و مهاجران آفریقایی آمریکایی که جنوب را برای فرار از جیم کرو ترک کرده و به منظور رسیدن به رویای آمریکایی به این شهر آمده‌اند. دو گروه خلافکار یکی ایتالیایی به رهبری دوناتلا فدا و گروه دیگر به رهبری لوی کانون با بازی راک که پس از مدت‌ها آرامش را با جابجا کردن فرزندان کوچکشان به منطقه بازگرداند.

جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman)، بن ویشاو (Ben Wishaw)، جک هیوستون (Jack Huston) و جسی باکلی (Jessie Buckley) از قبل به گروه بازیگران این فصل پیوسته‌اند. جوئل و اتان کوئن (Joel & Ethan Coen) و وارن لیتلفیلد (Warren Littlefield) همراه با هاولی تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. کمپانی‌های MGM Television و FX تولید این سریال را برعهده دارند.

ازبیل به تازگی در فصل سوم سریال سنگ زرد (Yellowstone) به کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) در نقش مونیکا داتون و در مقابل کوین کاستنر (Kevin Costner) قرار گرفته است. فیلم قبلی وی همراه با جرمی رنر (Jeremy Renner) و الیزابت اولسون (Elizabeth Olsen) یعنی رودخانه ویند (Wind River) بوده است.

فصل چهارم این سریال در تاریخ ۱۹ آوریل (۱۳ فروردین) از شبکه FX پخش خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.