بودجه فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود

10 January 2020 - 21:30

طبق گزارشات جدید، بودجه فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود. منابع موثق گزارش داده‌اند این فیلم با بودجه خیره کننده ۲۲۵ میلیون دلاری ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

البته نولان تنها کسی است که می‌تواند یک استودیو را راضی کند چنین بودجه‌ای برای یک فیلم اریجینال در نظر بگیرد که براساس هیچ محصول دیگری نیست. برخی منابع دیگر گزارش می‌دهند بودجه این فیلم ۲۰۵ میلیون دلار است، اما به هر حال قطعا این فیلم با بودجه بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار ساخته می‌شود.

پرخرج‌ترین فیلم‌های نولان یعنی Interstellar «میان‌ ستاره‌ای» و Inception «تلقین» با بودجه حدودا ۱۶۰ میلیونی ساخته شدند و در آن‌ها شاهد مناظر خیره کننده‌ای بودیم و البته متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) هم در آن‌ها حضور داشتند. اگرچه در فیلم Tenet شاهد حضور دی‌کاپریو نیستیم، اما رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بتمن آینده هم شرایطی مثل مک‌کانهی و دی‌کاپریو در آن زمان دارد. همچنین بازیگر اصلی فیلم یعنی جان دیوید واشینگتن (John David Washington) با فیلم BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» ‌نشان داده می‌تواند بار یک فیلم را به دوش بکشد.

هنوز جزئیات زیادی از داستان Tenet به جز اینکه یک فیلم جاسوسی بین‌المللی است منتشر نشده، اما با توجه به بودجه بیش از ۲۰۰ میلیونی آن باید منتظر چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی باشیم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.