نوآ هاولی: فیلم Star Trek من آغاز یک دوران جدید برای این فرنچایز است

10 January 2020 - 22:00

ماه نوامبر بود که اعلام شد پارامونت و بد روبات، نوآ هاولی‌ (Noah Hawley) سازنده سریال‌های Fargo «فارگو» و Legion «لژیون» را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم بعدی Star Trek «پیشتازان فضا» انتخاب کرده‌اند. پس از شکست Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» در باکس آفیس، آینده این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما به نظر می‌آید هاولی مسیر متفاوتی را برای این فرنچایز در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هاولی طی یک کنفرانس خبری درباره سریال Fargo محصول شبکه FX اظهاراتی هم درباره فیلم جدید Star Trek بیان کرد:

وقتی به پیشرفت خودم به عنوان یک فیلمساز فکر میکنم، به این نتیجه میرسم که Fargo باعث شد به اینجا برسم. باید درباره این فکر میکردم که چطور میشه فیلم برادران کوئن رو به یک سریال تبدیل کرد. اینکه چقدر از داستان تعلیقی باشه و چقدر از اون کمدی. Legion برای من یک پروژه تجربی و آزمایشی بود. فیلم Lucy in the Sky «لوسی در آسمان» هم برام یک پروژه تجربی بود. بعدش به این نتیجه رسیدم که دیگه کار تجربی و آزمایشی بسه، و باید سراغ یک پروژه بزرگ برم. وقتی به فرنچایزهای مختلف فکر کردم در نهایت به Star Trek رسیدم که درون مایه اصلی اون انسانیت، تفاوت انسان‌ها، اکتشاف و شکست رقیبان با قدرت تفکر هست. بخش علمی تخیلی داستان همیشه برای من جذابیت داشته، در حالی که جنبه اکشن اون زیاد برام مهم نیست. بنابراین میخوام رویکرد خودم رو در این فیلم پیاده کنم، در حالی که به منبع اصلی هم کاملا احترام میگذارم.

وقتی از هاولی سوال شد آیا فیلم جدید با حضور بازیگران سابق فرنچایز ساخته می‌شود یا یک ریبوت خواهد بود او گفت:

هنوز در مراحل اولیه هستیم. من قصد دارم مسیر جدیدی پیش بگیرم، اما هنوز مشخص نیست چه شخصیت یا بازیگری در اون حضور داره. من این فیلم رو Star Trek 4 نمی‌دونم، این آغاز یک دوران جدید برای این فرنچایزه.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.