روبن فلشر در صدر لیست کارگردانان احتمالی Uncharted قرار دارد

11 January 2020 - 14:30

Sony Pictures همچنان بر فیلم‌برداری فیلم Uncharted با بازی تام هالند (Tom Holland) تا پیش از عنوان بعدی مجموعه‌ی Spider-Man پافشاری می‌کند. به گزارش Deadline، روبن فلشر (Ruben Fleischer) محتمل‌ترین گزینه برای کارگردانی این اثر با بازی هالند و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیش‌تر مشاور رئیس کمپانی انیمیشن‌سازی Laika و کارگردان فیلم Bumblebee یعنی تراویس نایت (Travis Knight) برای کارگردانی این فیلم انتخاب‌شده بود که مدتی پیش کناره‌گیری خود از این عنوان را اعلام کرد. فلشر تا پیش‌ازاین فیلم‌های Venom و Zombieland: Double Tap که دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی منتشرشده در سال ۲۰۰۹ و به کارگردانی خودش بود را برای Sony کارگردانی کرده بود.

این فیلم بر اساس مجموعه بازی‌های اکشن-ماجراجویی پرفروشی برای پلی‌استیشن است که توسط شرکت Naughty Dog خلق و توسط PlayStation منتشر شد. Uncharted حتی با وجود آمدن و رفتن کارگردان‌های متعدد جزو اولویت‌های سونی به‌حساب می‌آید. پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی کنونی فیلم توسط ریف جادکینز (Rafe Judkins) و تیم نویسندگی فیلم Iron Man یعنی آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نوشته‌شده است.

چارلز روون (Charles Roven) و الکس گارتنر (Alex Gartner) برای Atlas Entertainment و آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) برای Arad Productions تهیه‌کنندگی این عنوان را بر عهده دارند. اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.