رابرت زمکیس با Ares به ژانر علمی-تخیلی بازمی‌گردد

11 January 2020 - 16:30

با اعلام Warner Bros، کارگردان فیلم‌های Back to the Future و Contact، رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) با دلهره‌آور فضانوردی Ares به ژانر علمی تخیلی بازمی‌گردد. کارگردان برنده‌ی اسکار فیلم Forrest Gump مذاکرات نهایی خود را طی ماه‌های گذشته با Warner Bros برای کارگردانی این پروژه علمی تخیلی انجام داده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

زمکیس مستقل از فیلم‌نامه‌ی اصلی که توسط جنیوا رابرتسون-وورت (Geneva Robertson-Dworet) یکی از نویسندگان Captain Marvel نوشته‌شده بود، کار خواهد کرد.

Ares داستان فضانوردی را دنبال می‌کند که از سقوط کپسول فضایی‌اش در یک صحرای آفریقایی جان سالم به درمی‌برد. پس از مدتی او به اینکه مأموریتش در خدمت توطئه‌ای بوده که رازی را مخفی می‌کرده است، مظنون می‌شود. این راز در صورت برملا شدن موجب تغییرات پیچیده و ناخواسته‌ای در دنیا می‌شود.

زمکیس در کنار همکارانش در ImageMovers، جک رپکی (Jack Rapke) و استیو استارکی (Steve Starkey) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. دن لین (Dan Lin) و جاناتان اریچ (Jonathan Eirich) از شرکت Rideback و کریستین وینکلر (Kristin Winkler) دیگر تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. رولند امریش (Roland Emmerich) که برای تولید این پروژه در MGM تلاش کرده بود، تهیه‌کنندگی اجرایی آن را تحت نام کمپانی خودش بانام Centropolis Entertainment انجام می‌دهد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.