کامیک Ex Machina از برایان وان به اقتباسی سینمایی تبدیل خواهد شد

11 January 2020 - 21:00

یکی دیگر از کتاب‌های مصور برجسته و تأثیرگذار برایان وان (Brian K. Vaughan) به فیلم تبدیل می‌شود. این فیلم بانامی متفاوت از عنوان اصلی اکران خواهد شد. به گزارش The Hollywood Reporter، کمپانی Legendary Entertainment حقوق Ex Machina را به‌دست آورده است. این استودیو فیلم را با عنوان The Great Machine که لقب ابرقهرمانی شخصیت اصلی داستان یعنی میچل هاندرد است، منتشر خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

وان و تونی هریس (Tony Harris) به‌عنوان طراح، کامیک Ex Machina را در سال ۲۰۰۴ توسط انتشارات Wildstorm که خود از زیرمجموعه‌های DC Comics است، منتشر کردند. داستان حرفه‌ی سیاسی هاندرد که پس از حوادث یازده سپتامبر شهردار نیویورک می‌شود را دنبال می‌کند. به‌علاوه، این مجموعه شامل فلاش‌بک‌هایی از زمانی که هاندرد در قالب The Great Machine فعالیت می‌کرد نیز می‌شود. او در قالب هویت ابرقهرمانی‌اش توانایی بالایی درزمینه‌ی صحبت کردن با دستگاه‌های مکانیکی و فرمان دادن به آن‌ها داشت. وان، هریس و هنرمندان مهمان شامل جان پل لئون (John Paul Leon) و کریس اسپروز (Chris Sprouse) پنجاه شماره‌ی اصلی و دو شماره‌ی ویژه برای این عنوان تا پیش از خاتمه دادن به آن در سال ۲۰۱۰، تولید کردند.

دلیل شرکت Legendary برای استفاده از نام The Great Machine به‌جای نام اصلی کامیک‌ها برای عنوان فیلم، جلوگیری از سردرگمی احتمالی مخاطبان و اشتباه گرفتن آن با فیلم Ex Machina به کارگردانی الکس گارلند (Alex Garland) است که در سال ۲۰۱۵ به اکران رسید.

هالیوود حدود پانزده سال است که در تلاش برای آوردن Ex Machina به پرده‌ی نقره‌ای است. ابتدا New Line حقوق این کامیک را در سال ۲۰۰۵ به‌دست آورد. اما پس از مدتی و در سال ۲۰۱۲ حقوق آن به وان و هریس بازگشت. وان همچنین تهیه‌کننده‌ی فیلم پیشِ رو خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.