شبکه HBO در حال مذاکره برای پخش مینی سریال Parasite

11 January 2020 - 22:00

شبکه HBO در حال مذاکره برای پخش مینی سریالی براساس یکی از فیلم‌های داغ امسال است؛ Parasite، ساخته بانگ جون هو (Bong Joon Ho). در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بانگ و آدام مک‌کی (Adam McKay) این اقتباس تلویزیونی را می‌سازند که استودیو CJ Entertainment پشت آن است.

روند تهیه و پخش سریال پارازیت (انگل) توسط چندین استریم پخش از جمله نتفلیکس دنبال می‌شود. گویا بانگ با HBO به توافق رسیده که ید طولایی در پخش مینی سریال‌ها دارد، از Band of Brothers گرفته تا Big Little Lies و با تهیه‌کننده اجرایی Succession، مک‌کی، همکاری می‌کند. بانگ و مک‌کی این فیلم را به همراه چویی برای کیت استریت، مایکی لی، چو یانگ کی، و فرانسیس چانگ برای CJ Entertainment و کوین مسیک (Kevin Messick) برای Hyperobject Industries می‌سازند. جری کو (Jerry Ko) تهیه‌کننده اجرایی و فرد لی (Fred Lee) تولید کننده است. این پروژه تولید مشترک کمپانی Kate Street Picture, CJ Entertainment و Hyperobject Industries است. بانگ جون هو کارگردان و نویسنده کار بطور مشترک با هان جین وان (Han Jin Won) بوده است. سانگ. کانگ هو، لی سان کیون، چو یو جوئنگ، چویی وو شیک، پارک سو دم، لی جانگ یون و چانگ های جین ستارگان فیلم بودند.

این فیلم درباره اعضای خانواده فقیری است که با هم تصمیم می‌گیرند در خانه اشرافی کار کنند. این فیلم ۱۳۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت و امسال برنده جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب شد درحالیکه نامزد دریافت جایزه در بخش‌های بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه نیز شده بود. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شده و جوایز متعددی از منتقدین دریافت کرده که می‌توان از این میان به دیپلم افتخار جامعه ملی منتقدین فیلم اشاره کرد.

پارازیت هفتمین فیلم بانگ بعد از Barking Dogs Never Bite, Memories of Murder, The Host, Mother, Snowpiercer و Okja است.

چویی شریک تجاری و نویسنده همراه بانگ و موسس کمپانی Kate Street Picture است. او تهیه‌کننده فیلم‌های Okja و Snowpiercer بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.