بازیگر شخصیت منفی فیلم Justice League مشخص شد

6 November 2016 - 19:00

از قبل هم معلوم بود که شخصیت‌های بتمن با بازی بن افلک (Ben Affleck)، واندروُمن (Wonder Woman) با بازی گل گدوت (Gal Gadot) و دیگر اعضای گروه تازه تاسیس لیگ عدالت (justice league) قرار است با استپن‌ولف (Steppenwolf) مبارزه کنند. حتی پس از دیدن صحنه‌هایی از مکان فیلمبرداری در لندن هنوز معلوم نبود که چه کسی قرار است نقش استپن‌ولف را بازی کند و قصد دارند چگونه او را وارد داستان کند، ولی حالا ما جواب سوال‌هایمان را یافته‌ایم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق جدیدترین گزارشات وب‌سایت The Wrap قرار است که کیران هایندز (Ciaran Hinds) بازیگر فصل‌های گذشته سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» نقش شخصیت منفی فیلم justice league «لیگ عدالت» را بازی کند. او از یک لباس موشن کپچر (motion-capture) برای افزایش کیفیت اجرایش استفاده می‌کند. این تکنولوژی مانند چیزی است که جاش برولین (Josh Brolin) برای بازی در نقش تانوس (Thanos)، همان تیتان دیوانه، در دنیای سینمایی مارول استفاده کرده است. این که یک بازیگر بخواهد زیر تصاویر کامپیوتری (computer-generated imagery) یا همان CGI بازی کند خیلی سخت است و به نظر می‌رسد که زک اسنایدر به توانایی‌های کیران هایندز برای بازی در نقش استپن‌ولف باور دارد.

b255c7733c8413177bdd0c1445659240ec9b549f

کیران هایندز بازیگری فوق‌العاده است که چندین دهه تجربه‌ی بازی در نقش‌ شخصیت نیرومند، خشن را دارد. کیران هایندز سابقه بازی در فیلم‌های Hitman: Agent 47 «هیتمن: مامور ۴۷»، Ghost Rider: Spirit of Vengeance و Tinker Tailor Soldier Spy را دارد و به عنوان برادر جوانتر آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) یعنی ابرفورس دامبلدرو (Aberforth Dumbledore) نقش آفرینی کرده است.

استپن‌ولف سابقه‌ی زیادی در کتاب‌های مصور DC دارد و به عنوان عموی شخصیت دارک‌سید (Darkseid) شناخته می‌شود. هنوز معلوم نیست که به چه اندازه زک اسنایدر به خشصیت استپن‌ولف در کتاب‌های مصور وفادار باقی خواهد ماند. بسیاری از طرفداران نیز کنجکاو هستند تا بدانند که چرا اسنایدر در اولین فیلم justice league «لیگ عدالت» خود بجای دارک‌سید از استپن‌ولف استفاده می‌کند.

اتفاقات justice league «لیگ عدالت» از آنجا ادامه پیدا می‌کند که پس از مرگ سوپرمن (Superman) با بازی هنری کویل (Henry Cavill) بتمن همچنان مشغول به ساختن تیمی از ابرانسان‌ها است. بتمن همچنین با پارادیمن‌ها (parademons) و زیردستانی که استپن‌ولف برای یافتن سه جعبه‌ مادر (three Mother Boxes) می‌فرستد نیز باید مبارزه کند. Justice League «لیگ عدالت» برای اکران در ماه نوامبر ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.