اولین تصاویر از کیت هرینگتون در فیلم The Eternals منتشر شدند

11 January 2020 - 22:30

فیلم The Eternals براساس کمیک جک کربی (Jack Kirby) با همین نام است. این مجموعه گروهی از موجودات فناناپذیر، Eternals، و رقیبانشان، Deviants، را نشان می‌دهد. در این کمیک‌ها، تانوس و دیگر ساکنین تیتان نیز اترنالز هستند. مشخص نیست دنیای سینمایی مارول این ارتباط را حفظ می‌کند یا نه. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

در طول CCXP 2019، مدیر مارول استودیوز، کوین فایگی (Kevin Feige)، جزئیات اندکی درباره طرح فیلم و شخصیت‌ها منتشر کرد و حضور Celestials و Deviants در فیلم را تایید کرد. The Celestials موجودات قدرتمند خارجی هستند که نقش کلیدی در تاریخ انسان دارند. بخاطر آن‌هاست که اترنالز و دشمنان شیطانی‌شان، Deviants، خلق شده‌اند.

فایگی گفته:

اترنالز حماسه‌ای است که قدمت ۷ هزار ساله دارد و ارتباط کهکشانی داشته و هرچه درباره دنیای گسترده مارول می‌دانیم را تغییر می‌دهد. آن بلند پروازانه است و طوری بنظر می‌رسد که انگار قبلا هیچ کاری نکرده‌ایم.
ما Celestials را به شکل کامل و واقعی و قدرتمندشان در اترنالز خواهیم دید. Deviants در این فیلم هستند. آن‌ها در اسطوره شناسی کمیک بودند و نمای مهم‌تری از Celestials هستند. ما دویانتز را طوری می‌بینیم که قبلا در هیچ کمیکی ندیدیم. این شکل جدیدی از دویانتز است که در فیلم خواهیم دید.

این فیلم جمعی از بازیگران ستاره مانند آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و ریچارد میدن (Richard Madden) را در نقش تنا و ایکاریس در اختیار دارد. کمیل نانجیانی در نقش کینگو، لورن دیدلوف در نقش ماکاری، برایان تیری هنری در نقش آجاک، لیا مک‌هو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگامش، جما چان در نقش سرسی، بری کوگان در نقش دروگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن یا همان شوالیه سیاه در اختیار دارد.

کلویی ژائو (Chloe Zhao) کارگردان فیلم و متیو کا. فیرپو (Matthew K. Firpo) و رایان فیرپو (Ryan Firpo) نویسندگان آن هستند. این فیلم ۶ نوامبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.