تینا فی و ایمی پولر برای میزبانی به مراسم Golden Globes بازمی‌گردند

12 January 2020 - 20:00

ایمی پولر (Amy Poehler) و تینا فی (Tina Fey) به صحنه‌ی گلدن گلوب بازخواهند گشت. این خبر توسط حضور غیرمنتظره‌ی پولر در تور خبری زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون در روز شنبه اعلام شد. در تاریخ دقیقی در سال ۲۰۲۱ که هنوز مشخص نشده است، این زوج کمدین و طنزپرداز برای چهارمین‌بار میزبانی این مراسم را بر عهده خواهند داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پولر و فی پیش‌تر در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میزبانی این مراسم را انجام دادند.

لورنزو سوریا (Lorenzo Soria)، رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

ارتباط و شیمی کمدی بین تینا و ایمی بر کسی پوشیده نیست. ما برای دیدن دوباره‌ی آن‌ها بر روی صحنه‌ی Golden Globes نمی‌توانیم صبر کنیم.

درحالی‌که جشنواره‌های اهدای جوایز مختلف برای داشتن میزبان در تقلا کردن هستند، برگزیدن این زوج برای میزبانی مراسم گلدن گلوب، حرکت زیرکانه‌ای از طرف تهیه‌کننده‌ی آن Dick Clark Productions، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و همکار قدیمی‌اش NBC بود. این در حالی است که شبکه‌ی ABC پیش‌تر در این هفته اعلام کرده بود که جوایز اسکار ماه بعد برای دومین سال متوالی بدون میزبان برگذار خواهد شد.

این اعلامیه درست یک هفته پس از برگذاری مراسم امسال به میزبانی ریکی جرویز (Ricky Gervais) صورت گرفت. این کمدین بریتانیایی که برای چهارمین بار میزبانی مراسم را انجام می‌داد در مورد اینکه امسال سال آخرش برای میزبانی این جوایز خواهد بود و همین مسئله به او آزادی عمل بیشتری می‌دهد تا نظراتش را در مورد سیستم هالیوود و نیکوکاران آن بیان کند، شوخی کرد. درجایی از اواخر اجرایش او به برندگان پیشنهاد کرد تا وقتی برای گرفتن جایزه و سخنرانی به بالای صحنه می‌آیند، جایزه را بگیرند، از خدا و پیشکارشان تشکر کنند و شرشان را کم کنند. با اجرای این ستاره، آمار بینندگان آن شب مراسم اندکی نسبت به سالهای گذشته (به‌غیراز سال ۲۰۱۲) پایین‌تر آمده بود.

فی و پولر هردو سابقه‌ی طولانی در همکاری با NBC دارند. نخستین آن‌ها به حضور این دو در برنامه‌ی Saturday Night Live بازمی‌گردد. اخیراً، فی سریال ۳۰ Rock را خلق و در آن نقش‌آفرینی کرد؛ همچنین مجموعه‌ی Unbreakable Kimmy Schmidt را برای Netflix تهیه‌کرده است. او به همراه رابرت کارلاک (Robert Carlock) تهیه‌کنندگان اجرایی کمدی پیشِ روی NBC با نقش‌آفرینی تد دنسون (Ted Danson) در نقش شهردار لس‌آنجلس هستند. پولر که در Parks and Recreation برای NBC به ایفای نقش پرداخته است، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و میزبان برنامه‌ی Making It از ان‌بی‌سی، تهیه‌کننده‌ی Russian Doll از نتفلیکس و انیمیشن پیشِ روی Fox با عنوان Duncanville نیز هست.

گلدن گلوب توسط Dick Clark Productions که خود زیرمجموعه‌ای از Valence Media است، تهیه می‌شود. Valence Media کمپانی مادر گروه‌های رسانه‌ای Billboard و Hollywood Reporter است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.