شبکه‌ی SyFy سریال Chucky را می‌سازد

12 January 2020 - 22:00

شبکه‌ی تلویزیونی SyFy سریال چاکی (Chucky) را بر اساس داستانی از این فرنچایز ترسناک و محبوب می‌سازد. تعداد اپیزودها و تاریخ شروع پخش به زودی مشخص خواهد شد. این خبر در روز شنبه در تور مطبوعاتی و زمستانی انجمن منتقدین تلویزیون منتشر شد، حایی که SyFy در کنار شرکت‌های همکار خود حضور داشت. این شبکه همچنین ساخت سریال محدود لیگ پن (The League of Pan) را تایید کرد که ماجراهای پیتر پن را گسترش می‌دهد، اما روی گروه بچه هایی که از بزرگ شدن امتناع می‌ورزند متمرکز شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فرنچایز که از سال‌ها پیش در دست توسعه است در اصل توسط دان ماچینی (Don Mancini) ساخته شده است که فیلمنامه‌ی این سریال را نیز خواهد نوشت. وی همچنین تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و شورانر سریال خواهد بود. او پس از کار بر روی سریال کانال صفر (Channel Zero) به شبکه SyFy بازمی‌گردد.

پس از اینکه یک عروسک پرنعمت چاکی در حیاط یک مغازه حومه شهر پیدا شده و آشوبی به پا می‌کند، وحشتی ایجاد کرده و درپی زنجیره‌ای از قتل‌ها منافقین را یافته و اسرار شهر را فاش می‌کند. در همین حال، ورود دشمنان و متحدین از گذشته چاکی را تهدید کرده که حقیقت پشت قتل‌ها و همچنین ناگفته‌های منشا این عروسک را افشا می‌کنند.

نیک آنتوسکا (Nick Antosca) و دیوید کرشنر (David Kirschner) تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را تحت بنر Eat the Cat بر عهده دارند. کمپانی Universal Content استودیو سازنده سریال بوده و هارلی پیتون (Harley Peyton) نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی است.

کریس مک کامبر (Chris McCumber) ریاست شبکه در مصاحبه‌ای گفت:

شخصیتی که دون و دیوید خلق کرده‌اند بیش از ۳۰ سال به تماشاگران وحشت را نشان داده است. ماندگاری و میراث چاکی با داستان سرایی خلاقانه و هواداران وفادار مجموعه این فیلم در طول سالها زبانزد بوده است. ما از همکاری مجدد با نیک و UCP بسیار شادمان هستیم و فوق العاده افتخار می‌کینم که چاکی را برای اولین بار با سازندگان اصلی به تلویزیون می‌آوریم.

این فرنچایز که اولین بار در سال ۱۹۸۸ و با فیلم بازی بچگانه (Child’s Play) آغاز شد، شامل هفت فیلم می‌شود. همه فیلم‌ها توسط مانچینی نوشته شده و کرشنر تهیه‌کننده بوده است. این فیلم‌ها تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورده‌اند و همچنین منجر به موج گسترده‌ای از کالاها شده که شامل بازی‌های ویدئویی، کمیک‌ها و دیگر موارد اضافی می‌شود. این پروژه تلویزیونی شش ماه پس از انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه MGM در حال بازسازی بازی بچگانه برای سینما است، منشر شده است.

خبر ساخت این سریال پس از اخبار کنسل شدن سریال‌هایی مانند کریپتون (Krypton)، کلاس مرگبار (Deadly Class)، خوشحال (Happy) و اتمام پخش لذت کشتن (Killjoys) منتشر می‌شود. کمپانی NBCUniversal تا حد زیادی روی راه اندازی سرویس پخش Peacock متمرکز بوده است که شامل مجموعه‌ای از سریال‌ها و عناوین اصلی از سراسر جهان می‌شود. سریال‌های حال حاضر شبکه SyFy شامل جادوگران (The Magicians)، ون هلزینگ و ویونا ارپ (Van Helsing and Wynonna Earp)، موجود فضایی مقیم (Resident Alien) و ملکه آشکار (Vagrant Queen) می‌شود.

برایان مک کولی جانسون (Brian McCauley Johnson) فیلمنامه‌ی سریال لیگ پن را نگارش می‌کند. این سریال داستان ده سال پس از اتفاقات پیترپن و وندی دارلینگ بزرگ و پسرهای گمشده را دنبال می‌کند که همه مجبور به بازگشت به نورلند بوده و با یک تهدید جدید روبرو می‌شوند.این سریال حقایق بزرگ شدن و این واقعیت که رفتن به خانه هرگز به آسانی که فکر می کنید نیست را دنبال می‌کند.

بیل مک گولدریک (Bill McGoldrick) ریاست NBCU در مصاحبه‌ای گفت:

فرنچایز پیترپن، وندی دارلینگ بزرگ و پسرهای گمشده در طی نسل‌ها داسنان‌های جذابی از فرار و ماجراجویی‌ها برایمان داشته است. حالا شبکه‌ی SyFy در حال تولید سریال حماسی و کلاسیک از این فرنچایز است که ما را به سرزمین‌های ناشناخته می‌برد. ماجراهای جدید و نمایش این شخصیت‌ها طوری که شما هرگز آنها را قبلاً ندیده‌اید.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.