فصل ششم فرار از زندان در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد

12 January 2020 - 22:30

ونتورت میلر (Wentworth Miller) ستاره‌ی سریال فرار از زندان (Prison Break) می‌گوید فصل ششم این سریال به این زودی‌ها و در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد. این سریال در اصل با پنج فصل و بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه FOX پخش شده بود، تا اینکه در سال ۲۰۱۷ فصل پنجم آن ساخته و در ماه آوریل پخش شد. به نظر این پایان ماجرا بود تا زمانی که دومینیک پورسل (Dominic Purcell) دیگر ستاره‌ی این سریال از وجود فصل ششم خبر داد. این خبر بعدها توسط شبکه FOX تایید شده و گفته شد این فصل بسیار متفاوت خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

میلر در نقش مایکل اسکوفیلد، پورسل در نقش لینکلن بارز، نقش دو برادر را ایفا می‌کنند که در مقابل سیستم سیاسی کشور قرار می‌گیرند. این سیستم در گذشته بارز را پشت میله‌های زندان قرار داده بود. لینکلن که محکوم به مرگ است و زمانی به تاریخ اعدامش نمانده توسط برادرش مایکل که نقشه زندان و فرار را روی بدنش خالکوبی کرده از زندان فراری داده می‌شود. سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies) در نقش سارا تانکردی و همسر مایکل همراه با آموری نالاسکو (Amaury Nolasco) در نقش فرناندو سوکره در این سریال حضور دارند.

طبق گفته‌های میلر که پستی در اینستاگرامش در پاسخ به پیامی از طرفداران او هیچ اطلاعی درباره وجود و تاریخ ساخت و پخش سریال ندارد. او گفت هیچ دخالتی در تصمیمات ساخت سریال نداشته و به طرفداران یادآوری کرد ساخت سریال‌های تلویزیونی کاری پر زحمت و زمان بر است. به همین دلیل انتظار ندارد در سال جاری فصل ششم سریال پخش شود.

پس از پایان سریال ستارگان در پروژه‌های موفق دیگری مانند دنیای ارو (Arrowverse) شرکت داشتند. میلر و پورسل هر دو در این سریال حضور داشته و نقش همکاران خلافکاری به نام اسنارت و مک روی را ایفا می‌کنند. این دو پس از تغییر رویه و پیوستن به قهرمانانی مانند ارو و فلش به شخصیت‌های بسیار محبوبی تبدیل شدند. میلر از این نقش خارج شده اما پورسل در سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) نقش اصلی را برعهده دارد.

این خبر به معنای کنسل شدن فصل ششم نیست. با توجه به اینکه فصل پنجم بعد از هشت سال ساخته شد به نظر می‌رسد باید چند سال برای این فصل صبر کنیم. پورسل و میلر هر دو مشتاق بازی دوباره در نقش‌های تاریخیشان هستند. این سریال پس از انتشار کتاب‌های اقتباسی به محبوبیت بیشتری نیز دست یافته است. اما از طرفی دیگر پس از گذشت چندین سال به نظر حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.