دواین جانسون در کمدی Young Rock نقش‌آفرینی خواهد کرد

12 January 2020 - 23:00

شورانر سابق سریال Fresh Off the Boat، ناناچکا خان (Nahnatchka Khan) به‌صورت مستقیم بر ۱۱ قسمت از این کمدی طبق قرارداد همه‌جانبه‌ی جدیدش با Universal TV نظارت خواهد کرد. شبکه‌ی NBC سفارش تولید این مجموعه را که با الهام از زندگی دواین جانسون (Dwayne Johnson) ساخته خواهد شد را داده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Young Rock نام این کمدی تک دوربینی است که توسط ناناچکا خان و جف چیانگ (Jeff Chiang) نویسندگی خواهد شد. هردو به همراه جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia)، هایرام گارسیا (Hiram Garcia)، برایان گوایرتز (Brian Gewirtz) و جنیفر کارراز (Jennifer Carreras) تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را انجام خواهند داد. جانسون حین اینکه تمرکز و گرایش سریال بر روی سال‌های ابتدایی فعالیت حرفه‌ای‌اش خواهد بود، در هر قسمت حضور پیدا خواهد کرد.

تاریخ پخش سریال هنوز مشخص نیست اما احتمالاً در سال میلادی جاری قرار داشته باشد.

جانسون اخیراً میزبان برنامه‌ی The Titan Games بود که در حال حاضر برای فصل دوم نیز تمدیدشده است. دیگر اثر اخیر این ستاره‌ی بزرگ Jumanji: The Next Level بود که موفق به فروشی ۶۰۰ میلیون دلاری در گیشه‌ی جهانی شد. فیلم بعدی او Jungle Cruise از دیزنی خواهد بود. جانسون و گارسیا برای تهیه‌کنندگی اجرایی فصل دوم The Titan Games که همچنان جانسون را در قالب مجری نیز همراه خود خواهد داشت، بازخواهند گشت.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.