در سریال جنایی Interrogation سارسگارد به دنبال بازجویی است

14 January 2020 - 11:00

 پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard)، کایل گالنر (Kyle Gallner)، دیوید استراترن (David Strathairn)، کودی اسمیت-مکفی (Kodi Smith-McPhee)، و وینسنت دونوفریو (Vincent D’Onofrio) در سریال جنایی جدید Interrogation (بازجویی) از شبکه CBS All Access بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال جذاب به بررسی پرونده یک قتل از طریق ده بازجویی می‌پردازد و شما را برای تماشای این بازجویی‌ها به هر ترتیبی که شده پای تلویزیون میخکوب می‌کند.

داستان سریال Interrogation براساس یک پرونده واقعی است که بیش از ۲۰ سال به طول می‌انجامد، و به داستان مرد جوانی می‌پردازد که به قتل وحشیانه مادرش متهم و محکوم شده است. پس از صدور حکم حبس ابدش، او به تلاش برای اثبات بی‌گناهی اش ادامه می‌دهد. هر اپیزود حول بازجویی‌هایی که توسط پرونده‌های واقعی پلیس شکل گرفته‌اند تنظیم می‌گردد. سارسگارد در نقش دیوید راسل: کارگاه اصلی پرونده، وارد سریال می‌شود. گالنر نقش اریک فیشر متهم را بازی می‌کند. استراترن نقش پدر اریک: هنری را ایفا می‌کند. اسمیت-مکفی هم نقش یک نوجوان مشوش و بی‌خانمان به نام کریس کلر را بازی می‌کند که با اریک دوست می‌شود. و دونوفریو نیز در نقش اس جی تی (Sgt) در سریال ظاهر می‌شود. ایان لینچ (Ian Lynch)، که نقش یک افسر امور داخلی را دارد، سرانجام بزرگ‌ترین همدست اریک از آب درمی‌آید.

کمپانی CBS Television Studios تهیه‌کننده این سریال است. خالقان این پروژه: آندرز ویدمن (Anders Weidemann) و جان منکیویکز (John Mankiewicz) به همراه هنریک بستین (Henrik Bastin) از طرف کمپانی Fabrik Entertainment و ملیسا آوایت (Melissa Aouate) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌باشند. ارنست دیکرسون (Ernest Dickerson) شش اپیزود از ده اپیزود سریال را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده اجرایی نیز به شمار می‌رود. پتریک کیدی (Patrick Cady) نیز یکی دیگر از کارگردانان این سریال می‌باشد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.