جرمی رنر درباره‌ی Avengers: Infinity War صحبت می‌کند

8 November 2016 - 09:00

با اکران شدن فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» دنیای سینمایی مارول به رکورد چهاردهمین فیلم خود رسیده است و چهار فیلم دیگر نیز تا تاریخ اکران Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از سوی مارول ساخته خواهد شد و با اکران هر فیلم هیجان بیشتری دنیای سینمایی مارول را در بر می‌گیرد. قرار است دکتر استرنج نقش مهمی را در فازهای بعدی دنیای MCU داشته باشد و با تعداد زیادی ابرقهرمان دیگر همراه شود. خیلی از طرفداران دوست دارند که دکتر استرنج و تونی استارک (Tony Stark) را در کنار هم ببینند، ولی این شانس برای دیگر شخصیت‌ها از جمله هاک‌آی (Hawkeye) نیز وجود است. در ادامه با سیماگیمفا همراه باشید.

جرمی رنر (Jeremy Renner) بار دیگر در نقش تیر و کمان‌دار مهر و محبوب بازی خواهد کرد و برای بار دیگر این سوال را ایجاد خواهد کرد که چگونه قرار است یک شخص با تیر و کمان با تانوس (Thanos) مبارزه کند. برای فهمیدن این سوال  باید به تماشای فیلم بنشینیم، ولی جرمی رنر بیان کرد که قرار است اتفاقات جالبی در فیلم و به خصوص برای شخصیت هاک‌آی رخ دهند.

سایت HeyUGuys به تازگی با جرمی رنر درباره‌ی نقشش در فیلم Arrival «ورود» که برای کسب جوایز اسکار نیز امید زیادی دارد؛ مصاحبه کرد. برای دلایل مشخصی رنر نمی‌توانست درباره‌ی اتفاقاتی که در آینده برای کلینت بارتون (Clint Barton) رخ می‌دهد صحبت کند؛ اما بیان کرد که فیلم بخش‌های هیجان انیگیزی زیادی خواهد داشت.

اگر من اطلاعاتی داشتم هم نمی‌توانستم در این باره به شما چیزی بگویم؛ اما خود من نیز در این باره اطلاعی ندارم. من می‌دانم که Infinity War در حال ساخت است، من می‌دانم که انتقامجویان ۳ و ۴ ساخته می‌شوند، ولی خارج از حد خودم اطلاعات دیگری ندارم. من حتی نمی‌دانم که در فیلم سوم کشته خواهم شد یا نه؟ احتمال این که شخصیت من تا به حال کشته باشد نیز وجود دارد. می‌توانم این را به شما بگویم که چیزی که من شنیده‌ام این است که با فیلمی عالی طرف هستیم. برادران روسو ایده‌های خوبی برای سخت Infinity War دارند و اتفاقات زیادی قرار است برای شخصیت‌ها بیفتد. من واقعاً هیجان زده‌ام که ببینم که چه چیزی را برای هاک‌آی آماده کرده‌اند.

hawkeye1

امیدواریم که این اشتیاق از سوی رنر واقعی باشد و نه یک تمجید خشک و توخالی؛ چون تا حالا هاک‌آی نقشی کلیدی را در دنیای سینمایی مارول برعهده نداشته است. با این وجود  تمامی دفعاتی که هاک‌آی اعلام کرده است که می‌خواهد بازنشسته شود، ولی همیشه یک عضوی از تیم انتقامجویان محسوب می‌شود. هنوز مکان دقیق هاک‌ای مشخص نیست، ولی در آخر Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» به همراه باکی (Bucky) و کاپیتان آمریکا به جمهوری واکاندا (Wakanda) رفته است. امکان این هم وجو دارد که بغییه تیم مخفی کاپیتان نیز در واکاندا حضور داشته باشند. شاید این کشور بسیار پیشرفته از لحاظ فن‌آوری بتواند به هاک‌آی چیزی را که برای تبدیل شدن به یک شخصیت اصلی لازم دارد را بدهد.

احتمال اینکه هاک‌آی در فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول بخواهد یک نقش اصلی را برعهده داشته باشد بسیار کم است، ولی هنوز هم باید سکانس‌هایی را داشته باشد که در آن بدرخشد. جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo) به عنوان کارگردان و استفن مکفلی (Stephen McFeely) و کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) به عنوان نویسنده، در Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» ثابت کردند که می‌توانند به هر شخصیت زمانی برای درخشیدن بدهند و دیدن اضافه شدن شخصیت‌های جدید واقعاً هیجان انگیز است. در انتها این صحبت‌ها از جانب رنر، انتظارات از Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» و هاک‌آی را واقعاً بالا برده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.