اولین تریلر فیلم Morbius: تبدیل جرد لتو به یک خون‌آشام تمام عیار

13 January 2020 - 22:30

سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم کامیک بوکی Morbius «موربیوس» را منتشر کرد. جرد لتو (Jared Leto) در این فیلم نقش مایکل موربیوس زیست‌شناسی را بازی می‌کند که حین پیدا کردن درمانی برای بیماری خونی نادر خودش، به یک خون‌آشام ابرقدرت تبدیل می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مت اسمیت (Matt Smith)، جرد هریس (Jared Harris) و آدریا آرجونا (Adria Arjona) دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) هستند. پس از چندین سال توسعه این فیلم، بالاخره فیلمبرداری آن فوریه ۲۰۱۹ آغاز شد که داستان اریجینی درباره تبدیل شدن یک زیست‌شناس به یک خون‌آشام است.

تریلر فیلم خیلی شبیه فضای فیلم Venom «ونوم» است: یک فیلم ابرقهرمانی احمقانه که احتمالا به فروش بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس دست پیدا می‌کند. اگر جرد لتو دوست دارد نقش یک مرد خفاشی را بازی کند، اصلا اشکالی ندارد، فقط امیدوارم این فیلم حرف جدیدی برای گفتن در این ژانر داشته باشد. سورپرایز مهم تریلر حضور مایکل کیتون (Michael Keaton) است که دوباره در نقش آدرین تومز از Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» ‌در این فیلم حضور دارد.

فیلم Morbius در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.