باکس‌آفیس هفتگی: درخشش ۱۹۱۷ در گیشه

13 January 2020 - 21:21

فیلم ۱۹۱۷ محصول یونیورسال، با دو جایزه گلدن گلوب، بعد از دو هفته اکران محدود، صدرنشین این هفته گیشه شد. با این‌حال، فیلم Like a Boss محصول پارامونت کمی فراتر از انتظارات ظاهر شد و Underwater محصول فاکس، در این میان، غرق شد. فیلم Just Mercy برادران وارنر، جزو پنج فیلم برتر جدول شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم ۱۹۱۷ ساخته سم مندس (Sam Mendes) و محصول یونیورسال، با اکران در ۳۴۳۴ سینما بعد از به نمایش درآمدن تنها در ۱۱ سینما در دو هفته قبل، رتبه یک جدول فروش هفتگی شد. این فیلم هفته گذشته افتتاحیه ۲۵ میلیون دلاری داشت و با بردن دو جایزه گلدن گلوب و تمجید و ستایش‌هایی که دریافت کرد، بالاتر از حد انتظار ظاهر شد و اگر فردای مراسم اسکار خوش درخشید، تعجب نکنید. این فیلم در بازار بین‌المللی در ۳۰ بازار اکران شد و ۲۰ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش جهانی ۶۰ میلیون دلار دست یافت.

فیلم ۱۹۱۷ توانست امتیاز A سینما اسکور را در طول اکران محدودش بگیرد و مخاطبین گسترده‌اش به آن امتیاز -A دادند. این هفته ۶۰ درصد جمعیت مخاطبین مرد و ۸۰ درصد ۲۵ سال و بالاتر داشتند.

جایگاه دوم جدول در اختیار Star Wars: The Rise of Skywalker محصول دیزنی است که افت ۵۷ درصدی داشته و ۱۵ میلیون دلار فروخته است و در حالی وارو هفته چهارم اکران می‌شود که به مجموع فروش داخلی ۴۷۸.۲ میلیون دلار دست یافته است. این فیلم در بازار بین‌المللی، ۲۴.۲ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۵۱۱.۴ میلیون دلار رسیده و توانسته ۹۸۹.۶ میلیون دلار فروش کل داشته باشد و هفتمین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۹ دیزنی شود که در آستانه یک میلیاردی شدن قرار دارد.

فیلم Jumanji: The Next Level محصول سونی، با ۱۴ میلیون دلار فروش در رده سوم قرار‌ گرفته و در حالی وارد هفته پنجم اکرانش می‌شود که افت ۴۷ درصدی را تجربه می‌کند‌ و مجموع فروش داخلی‌اش ۲۵۶.۸ میلیون دلار شده است. فیلم جومانجی در بازار بین‌المللی ۴۱۴ میلیون دلار تاکنون فروخته و این هفته در ۶۵ بازار، ۲۲.۶ میلیون دلار فروش داشته است. مجموع فروش کل فیلم به ۶۷۱ میلیون دلار رسیده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران گسترده فیلم Bad Boys for Life محصول سونی در تقریبا ۳۷۰۰ سینما خواهیم بود. در حالی که یونیورسال فیلم Dolittle را در بیش از ۳۹۰۰ سینما اکران می‌کند. فیلم Dolittle در چهار بازار بین‌المللی اکران شد این هفته و بیش از ۸ میلیون دلار فروش داشت که ۶.۷۸ میلیون دلار آن در کره و ۱.۱ میلیون دلار در اوکراین به فروش رفت. این فیلم هفته آینده همزمان با اکران داخلی در ۴۲ بازار اکران می‌گردد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.